Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorBlūma, Zaiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:14Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69258
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48083
dc.description.abstractPētījuma tēma: 3-4 gadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās Darba autors: Zaiga Blūma Darba vadītāja: asociētais profesors Dr.paed., Mg.art Ilze Briška Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt kā vizuālās mākslas nodarbībās sekmējams bērna radošums pirmsskolā. Darba apjoms: 44 lappuses, 10 attēli, 7 tabulas, 13 pielikumi Darba uzdevumi: 1.teorētiski analizēt pedagogu un psihologu atziņas par radošuma sekmēšanu; 2.teorētiski analizēt literatūru par pirmsskolas bērnu vecumposma attīstības likumsakarībām pētāmās problēmas kontekstā; 3.teorētiski analizēt literatūru par vizuālās mākslas nodarbību saturu pirmsskolā; 4.praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskajā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Atslēgas vārdi: 3-4 gadus vecs bērns, radošums, vizuālās mākslas nodarbības Pētījuma bāze: Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde ‘’X”, piedalās 10 otrās jaunākās grupas bērni. Kvalifikācijas darba teorētiskais pētijums galvenokārt balstas uz B.Frīdenbergas, V. Hibneres, R. Fišera, R. Bebre, Z.Kagaines, I.Briškas un citu autoru darbiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām: Pirmajā nodaļā tiek atspoguļots 3-4 gadus veca bērna radošuma sekmēšana pedagoģiskajā mācīšanas procesā: radošuma raksturojums, bērna pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums, un pedagoģiskā darbība. Otrajā nodaļā tiek atspoguļots praktiskais pētījums: pētījuma vispārīgs raksturojums, pētījuma gaita un pētījumā iegūto rezultātu analīze. 
dc.description.abstractTheme for the study: Promotion of creativity in visual arts lessons for 3-4 year old children. Author: Zaiga Blūma Supervisor: The professor asociated Dr.paed., Mg.art Ilze Briška Objective of the study: Theoretically find out and practically check how visual arts lessons promote creativity for preschool children The projects extent: 44 Pages, 10 photos, 7 tables and 13 attachments Tasks of the study: 1.Theoretically analyze teachers and psychologists quotes for the promotion of creativity; 2.Theoretically analyze literature about preschool children development regularity in the context of the research; 3.Theoretically analyze literature about the visual arts content in preschool; 4.Practically check the theoretical quotes in this empirical research and analyze the received results. Key words: 3-4 year old children, creativity, visual arts lessons Research base: Jūrmalas preschool authority “X”, ten children from the second youngest group. Research of this qualification work is mostly based on B.Fridenbergas, V. Hibneres, R. Fisher, R. Bebre, Z. Kagaines, I. Briškas and other authors material. Qualification research consists from 2 chapters: First chapter cosists of 3-4 years old childs promotion of creativity in the pedagogical learning process: creativitys description, childs pedagogical and psichological description and pedagogical activity. The second chapter consists of the practical reseach: general description of the research, the course of the study and the analitics of the results received.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3-4 gadus vecs bērns
dc.subjectradošums
dc.subjectvizuālās mākslas nodarbības
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectskolotāja
dc.title3-4 gadu vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās
dc.title.alternativeCreativity promotion in visual arts lessons for 3-4 year old kids
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record