Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorNikolajeva, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:15Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69277
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48086
dc.description.abstractDarba nosaukums - 6-7 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšanu spēles. Darba autore: Jūlija Nikolajeva. Darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt spēļu izmantošanu 6-7 gadīgu bērnu matemātisko priekštatu veidošanai. Darba struktūra: ievads, divas daļas - teorētiskā un empīriskā daļa, izmantotās literatūras saraksts, pielikumi. Pirmajā darba nodaļā tiek veidota pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūru analīze par 6-7 gadus vecu bērnu attīstību, matemātisko priekšstatu veidošanu un spēles izmantošana matemātisko priekštatu attīstību veicināšanu. Otrajā nodaļā tika veidots un aprakstīts empīrisks pētījums, par bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšanu spēles. Pētījuma rezultāti parada, ka spēles sekmē matemātisko priekšstatu veidošanai. Kvalifikācijas darba apjoms: 40 lpp., ietver 3 tabulas, 10 attēlus, izmantoti .. literatūras avoti, pievienoti 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, spēle, didaktiskas spēles, 6-7 gadu vecuma bērni.
dc.description.abstractTitle of qualification work: Mathematical notations developments during children’s play aged 6-7 years. Author of the qualification work: Jūlija Nikolajeva. The purpose of the qualification work:The theoretical, analyze and practically study the use of games mathematical notations children’ aged 6-7 years. Qualification works consist: Annotation, two chapters - theoretical and empirical parts, list of literature sources used, and addendums. In the first section of work made an analysis of pedagogical and psychological literature about usege of games mathematical notations children’ aged 6-7 years. to promote mathematical developments. In the second chapter, an empirical study was made and described, about children's mathematical notions in games. The results of the study show that games contribute to mathematical notions. Qualification works consist of: 40 pages,3 table,10 pictures, sources of literature, 4 addendums Keywords: mathematical notations, didactic games, children’s aged 6-7 years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectspēle
dc.subjectdidaktiskas spēles
dc.subject6-7 gadu vecuma bērni
dc.title6-7 gadīgo bērnu matemātisko priekšstātu sekmēšanu spēlēs
dc.title.alternativeMathematical notations developments during children’s play aged 6-7 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record