Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSmirnova, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:15Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48087
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Marija Smirnova Bakalaura darba temats: “2–3 gadīgu bērnu vārdu krājuma aktivizēšana rotaļās” Mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt dažādu rotaļu izmantošanas iespējas, kas veicinātu 2-3 gadīgu bērnu runas attīstību. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīta un analizēta pedagoģijas un psiholoģijas zinātniskā literatūra par valodas apgūšanas faktoriem un runas attīstību. Tiek pētīts rotaļas raksturojums un skaidrojums. Dažādu autoru atziņās tiek noskaidrotas bērnu valodas attīstības īpatnības. Uzmanība tiek vērsta 2 – 3 gadīgu bērnu runas raksturojumam. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā ar rotaļu palīdzību var aktivizēt vārdu krājumu jaunākajā pirmsskolas vecumā. Tika izvērtēts bērnu vārdu krājums gada sākumā un gada beigās. Pētījumā piedalījās 10 bērni. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ka 2–3 gadīgu bērnu runas attīstība tiek sekmēta, ja tiek ņemti vērā bērna vecumposmam atbilstoši rotaļu veidi. Atslēgas vārdi: vārdu krājums, rotaļa, valoda, runa, domāšana, valodas apguve. Bakalaura darbs sastāv no 65 lappusēm, tsk. – 5 tabulas, 16 attēli, 1 tabula, 8 pielikumi. Izmantoti 52 informācijas avoti.
dc.description.abstractAuthor of Bachelor Thesis: Marija Smirnova Bachelor Theme: "Activating a 2–3 Year Old Children's Vocabulary in Games" Aim: To theoretically and practically explore the possibilities of using different toys, which would promote the development of 2–3 years of children's speech. In the first chapter of the thesis, scientific literature on pedagogy and psychology on the factors of language acquisition and speech development is studied and analyzed. The character and explanation of the game are being studied. Various authors find out the peculiarities of children's language development. Attention is drawn to the 2 to 3-year-old child's speech characteristics. In the second chapter, an empirical study was conducted on how to activate vocabulary with play in the youngest preschool age. Children's vocabulary was evaluated at the beginning of the year and at the end of the year. 10 children participated in the study. In the empirical part, the hypothesis is confirmed that the development of speech of 2–3 year old children is promoted if the types of play appropriate to the child's age are taken into account. Keywords: vocabulary, play, language, speech, thinking, language learning. This paper consists of 65 pages, 16 images, 5 tables and appendices 1 table and 8 photos. Used 52 information sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectrotaļa
dc.subjectvaloda
dc.subjectruna
dc.subjectdomāšana
dc.title2-3 gadīgu bērnu vārdu krājuma aktivizēšana rotaļās
dc.title.alternative2 to 3-year-old children vocabulary activization in games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record