Virtuālās realitātes iespējas (360 un 180 video un foto) kultūras mantojuma izzināšanā vidusskolā
Author
Rusilo, Ļevs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt virtuālās realitātes (360 un 180 foto un video) piedāvātās iespējas kultūras mantojuma apzināšanās un arhitektūras stilu izpratnē vidusskolā, veicot pedagoģisku izmēģinājumdarbību ar virtuālās realitātes brillēm YouTube aplikācijas piedāvātajās 360 un 180 video iespējās un 360 un 180 foto panorāmu vietu reprezentācijā Google Street View un 360Cities platformās. Darba svarīgākais ieguvums ir konceptualizētas virtuālās realitātes (360 un 180 foto un video) iespējas kultūrmantojuma apzināšanās un izstrādāti ieteikumi pedagoģiskai pieejai darbam ar digitalizēto kultūras mantojumu kultūras jomas pedagogiem, darbojoties ar VR brillēm, viedtālruņiem, iepazīstoties un izzinot kultūras mantojumu virtuālajā klātienē YouTube VR360 un VR180 video piemēros, Google Street View un 360Cities platformām. Darbs sastāv no 3 nodaļām, 5 apakšnodaļām, ietver 3 attēlus un ietver 3 tabulas. The main purpose of the Master's Thesis is to explore the possibilities offered by virtual reality (360 and 180 photo and video) for cultural heritage awareness and understanding of architectural styles in the secondary school through a pedagogical trial with virtual reality headsets in the 360 and 180 video and photo panorama platforms in Google Street View, 360Cities and YouTube platforms. The most important benefit of work is the conceptual virtual reality (360 and 180 photo and video) cultural heritage awareness and recommendations for a pedagogical approach to work with digitised cultural heritage for cultural teachers, working with VR glasses, and smartphones.