Lasītprasmes veicināšana 6-7 gadu veciem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
Author
Voitehoviča, Daina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaaukums: Lasītprasmes veicināšana 6 – 7 gadus veciem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Pētījuma hipotēze: 6 – 7 gadu vecu bērnu lasītprasme uzlabosies, ja: •Tiks ņemtas vērā 6 – 7 gadu vecu bērnu attīstības īpatnības; •Tiks izmantototas atbilstošas darba metodes, paņēmieni. Darbs sastāv no: ievada, 4 nodaļām, apakšnodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotiem un pielikumiem. Teorētiskajā daļā ir apūkoti jautājumi par to, kā mācīt bērniem lasīt, skatīts 6-7 gadu vecs bērns veselumā un kas ir valodas sistēmas nepietiekama attīstība. Praktiskā darbība, hipotēzes apstiprināšana, secinājumi iekļauti ceturtajā daļā. Atslēgvārdi: Valodas sistēmas nepietiekama attīstība; 6-7 gadu vecs bērns; lasītprasme; veicināšana. Theme of the research: Promotion of reading skills in children aged 6-7 with insufficient development of the language system. Research hypothesis: Children aged 6 to 7 will improve their reading skills if: • The peculiarities of development of children aged 6 to 7 will be taken into account; • Appropriate working methods and techniques will be used. The work consists of: introduction, 4 chapters, subdivisions, final, used literature and sources and appendices. In the theoretical part, questions about how to teach children to read, a 6-7 year-old child as a whole, and what is an inadequate development of the language system are addressed. Practical activity, confirmation of the hypothesis, conclusions included in the fourth part. Keywords: Inadequate language system development; 6-7 year old child; reading literacy; promotion.