Speciālās izglītības skolotāja un vecāku sadarbība bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem pedagoģiskajā procesā
Author
Maļinovska, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats: Speciālā izglītības skolotāja un vecāku sadarbība bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem pedagoģiskajā procesā Darba autors: Ilona Maļinovska Zinātniskais vadītājs: doc. Dr. paed. RasmaVīgante Diplomdarba apjoms: 65 lpp., 7 tabulas, 6 attēli, 2 pielikumi. Šis diplomdarbs sastāv no trijām nodaļām. Pētījuma mērķis: izpētīt speciālā izglītības skolotāja sadarbības iepējas ar vecākiem pedagogiskajā procesā. 1.nodaļā analizēts bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, intelektuālās un psihiskās attīstības īpatnības, fiziskās attīstības īpatnības, emocionālās attīstības īpatnības. 2.nodaļā tiek aplūkoti speciālās izglītības skolotāja sadarbība ar vecākiem, speciālās izglītības skolotāja darbības aspekti līkumdošanā, sadarbības jēdziens un veidi, bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem ģimenes, to īpatnības. 3.nodaļā tiek veikta speciālā izglītības skolotāja un vecāku sadarbības izpēte, pētījumā izmantoto metožu un iesaistīto bērnu raksturojums, sākotnējais pētījums un pedagoģiski koreģējošā darbība, noslēguma pētījums un rezultātu analīze. Atslēgas vārdi: speciālais izglītības skolotājs, jaukti attīstības traucējumi. ANATATION Special Educational Teacher and Parental Cooperation in Pedagogical Process of Children with Mixed Development Disabilities in Institution Author:Ilona Malinovska Scientific supervisor: doc. Dr. paed. RasmaVigante Volume of the diploma paper: 65 pages, 7 tables, 6 pictures, 2 attachments. This work consists of 3 chapters. Pedagogical psychological characteristics of children with mixed developmental disorders, peculiarities of intellectual and psychic development, peculiarities of physical development, peculiarities of emotional development. Chapter 2 deals with cooperation of special education teacher with parents, aspects of the activity of special education teacher in winding, concept and types of cooperation, families with children with mixed development disorders, their peculiarities. Chapter 3 carries out the research on Special Education Teacher and Parents Cooperation, Characteristics of the Methods and Children Involved in the Study, Initial Study and Pedagogical Corrective Action, Final Study and Analysis of Results. Keywords: special education teacher, mixed development disorder. Aim of the research: to study the cooperation of the special education teacher with the parents in the pedagogical process.