dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | |
dc.contributor.author | Ļisova, Olga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T01:04:31Z | |
dc.date.available | 2019-07-04T01:04:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 70511 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48132 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir „Rotaļas un vingrinājumi skaņas L izrunas traucējumu novēršanā 5 – 6 gadīgiem bērniem”. Mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pētīt vingrinājumu un rotaļu izmantošanas iespējas skaņas L izrunas pilnveidē. Tā īstenošanai izvirzītie uzdevumi ir: 1. Veikt 5 - 6 gadīgu bērnu raksturojumu veselumā. 2. Izzināt un izpētīt vingrinājumu un rotaļu, kā koriģējoši attīstošās darbības līdzekļu, izmantošanas iespējas skaņas L izrunas pilnveidē. 3. Veikt pedagoģisko pētījumu par skaņas L izrunas pilnveidi 5 – 6 gadīgiem bērniem, izmantojot rotaļas un vingrinājumus kā korekcijas līdzekli. Diplomdarba teorētiskajā daļā ir veikts bērnu raksturojums veselumā un skaņu izrunas traucējumu skatījums pedagoģiskajā klasifikācijā. Analizēti korekcijas darba posmi izrunas traucējumu novēršanai, kā arī atlasītas un izvērtētas praktiskās metodes bērna koriģējoši attīstošajā darbībā. Diplomdarba empīriskajā daļā veikts logopēdiskais korekcijas darbs skaņas L izrunas traucējumu novēršanas iespējām vingrinājumos un rotaļās, izveidojot pētāmo bērnu grupu un rezultātus apkopojot tabulās un attēlos. Diplomdarbs sastāv no 90 lapām, 12 tabulām, 5 attēliem, 54 literatūras avotiem un 19 pielikumiem. | |
dc.description.abstract | The diploma paper’s thesis is „Exercises and games to prevent pronunciation disturbance of sound L for 5-6 year old children”. Aim of diploma paper is to explore theoretically and practically the possibilities of exercises and games in the development of sound L pronunciation. In order to achieve the aim, the author set following tasks: 1.To carry out characterization in whole of 5 to 6 years old children. 2.To explore the possibilities of exercises and games as a corrective development tool in the development of sound L pronunciation. 3.To carry out a pedagogical study on the development of sound L pronunciation for children aged 5 to 6 using games and exercises as a corrective tool. Theoretical part of thesis contains characterization of children in entirety and the view of disturbances of sound pronunciation in the pedagogical classification. There have been analysed the stages of correction work to eliminate pronunciation disorders, as well as selected and evaluated practical methods for corrective development of the child. Empirical part of thesis contains correction work of speech therapy to eliminate disturbances of the sound L pronunciation using exercises and games by creating study group of children and summarizing results in tables and graphs. Work consists of 90 pages, 12 tables, 5 images, 54 literature sources un 19 attachments. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | rotaļas | |
dc.subject | vingrinājumi | |
dc.subject | traucējumi | |
dc.subject | skaņa [L] | |
dc.title | Rotaļas un vingrinājumi skaņas L izrunas traucējumu novēršanā 5 – 6 gadīgiem bērniem | |
dc.title.alternative | Exercises and games to prevent pronunciation disturbance of sound L for 5-6 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |