Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandra
dc.contributor.authorKokorite, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:33Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70667
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48138
dc.description.abstractMūsdienu straujās pārmaiņas un mūsdienu dzīves prasības, kā arī pāreja no autoritāras sabiedrības, kur ikviens stingri nosaka, ko un kā darīt un domāt, uz demokrātisku un plurālistisku sabiedrību ar daudziem un dažādiem uzskatiem, nosaka nepieciešamību pēc jaunām zināšanām un prasmēm. Izglītības sistēmas modernizācija un pārveidošana Latvijā, atbilstoši jaunajai pieejai ,,Skola 2030 " galvenokārt koncentrējas uz skolēnu vispārējā snieguma uzlabošanu angļu valodas mācību stundās. Tāpēc šis skolotāja pieredzes darbs ir tā autores centieni un mēģinājums izpētīt, analizēt un izdarīt secinājumus par projektu kā iespējamo metodi skolēnu angļu valodas prasmju uzlabošanai un pilnveidošanai. Lai sasniegtu mērķi, tika izvēlēta atbilstošā izpētes metode - gadījuma pētījums un izmantotas šādas datu vākšanas metodes: 1) anketas; 2) novērojums; 3) novērtējumu un atsauksmju piezīmes. Lai izvērtētu un analizētu mācīšanas un mācīšanās procesu, tika izmantotas un analizētas gan atsauksmes, gan pašnovērtējumi, gan angļu valodas prasmju pašnovērtējums saskaņā ar Europass valodas pasi. Šis skolotāja pieredzes darbs ir balstīts uz autores izvēlētajām piemērotākajām aktivitātēm un materiāliem paredzētā mērķa sasniegšanai, ko var izmantot projekta kā metodes īstenošanas laikā. Galvenie secinājumi no pētniecības darba atklāj projektu kā metodi, kas cieši saistīta ar reālo pasauli un reālajām situācijām, tāpēc autore uzskata, ka šī metode palīdz skolēniem uzlabot un pilnveidot savas praktiskās angļu valodas prasmes.
dc.description.abstractToday's rapid changes and demands of modern life as well as the transition from an authoritarian society where everyone firmly determines what and how to do and think to a democratic and pluralist society with many and different views puts forward new requirements for both knowledge and skills. Modernization and changing the education system in Latvia according to the new approach ”Skola 2030” focuses on the improving students’ overall performance in the English language lessons. Therefore, this Teacher’s Portfolio is its author’s effort and attempt to research, analyse and draw conclusions on project as a possible method for establishing and improving students’ practical English language skills. To explore the aim, a case study was chosen as the research method and the following methods for data collection were applied: 1)questionnaires; 2)observations; 3)evaluation and feedback notes. Constant feedback, self-evaluation checklists and the self – assessment of English Language practical skills according to the Europass Language Passport were applied and analysed to measure the changes in the teaching and learning process. This Teacher’s Portfolio is based on its author’s own selected activities and materials to be applied in the work with students to achieve the set goal in the process of realizing project as a method. The main findings and conclusions from the research prove that project as a method is closely connected with the real world and real situations, therefore this method helps students to establish and improve their practical English language skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectprojekts
dc.subjectprojekta metode
dc.subjectpamatskola
dc.subject21. gadsimta prasmes
dc.subjectprojekta īstenošana
dc.titleProjekts kā mācību metode pamatskolas skolēnu angļu valodas praktisko zināšanu pilnveidei
dc.title.alternativeProject as a method for improving students' English language practical skills in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record