Netradicionālo mācību stundu izmantošana dabaszinībās 2. klasē
Author
Jangola, Žanna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Netradicionālo mācību stundu izmantošana dabaszinībās 2. klasē” autore Ž. Jangola. Darbā analizētas netradicionālās mācību stundas, kā mācību organizācijas formas, teorētiskie aspekti ar mērķi noskaidrot netradicionālo mācību stundu izmantošanas iespējas dabaszinību mācību satura apguvē 2. klasē. Darba uzdevumi: modelēt netradicionālās mācību stundas dabaszinībās 2. klasē, veikt izstrādāto netradicionālo mācību stundu aprobāciju un analizēt iegūtos rezultātus. Darbā modelētas dažādas stundu formas, aprakstīti modelēto stundu aprobācijas rezultāti, kas pierāda, ka netradicionālās mācību stundas pēc būtības atbilst jaunajām pieejām mācību darbībā. Tajās ir elementi, kas izsauc interesi un veicina domāšanas darbību, rosina piemēru un patstāvīga uzdevuma risinājuma meklēšanu. Diploma work "Non-traditional lessons in the subject Nature Studies in the second form". Written by Z. Jangol. The work gives the analysis of non-traditional lessons as one of the forms of organization of studies; theoretical aspects are taken with the aim to find out the use of non-traditional lessons in order to provide learning the material of the program of the second form in the subject of Nature Studies. The tasks of the work are to model non-traditional lessons in Nature Studies for the second form, to test the lessons prepared and analyse the results obtained. Different forms of lessons have been modelled in the work, the results obtained in the testing of the lessons have been described. The work proves that non-traditional lessons, in essence, correspond to the new approach in teaching due to the elements which generate interest, stimulate thinking process, set the example of independent searching of the solutions of tasks.