Show simple item record

dc.contributor.authorGode, Inaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:58Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:58Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32639en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4814
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darbs ir veltīts hipertekstam kā studentu patstāvīgas mācīšanās pilnveides līdzeklim, kas palīdz studentam patstāvīgi apgūt un veidot profesionālās zināšanas angļu valodā. Darbā hiperteksta modelis izveidots, pamatojoties uz teorētiskiem pētījumiem un hiperteksta modelēšanas principiem, kas balstās uz lineāra teksta informācijas strukturēšanu, saglabājot autentiska teksta būtību. Izstrādātā mezglu un hipersaišu sistēma paredz kā studentu valodas kompetences attīstību, tā arī priekšmetiskās kompetences attīstību un pilnveidi. Tas atvieglina jēdzienu konceptualizēšanu un sistematizēšanu. Promocijas darba struktūru veido ievads, trīs daļas, nobeigums, literatūras saraksts un 11 pielikumi. Kopumā analizēti 340 literatūras avoti latviešu, angļu un krievu valodā. Teorētisko un praktisko atziņu rezultāti ir attēloti 28 tabulās un 43 attēlos.en_US
dc.description.abstractResearch is devoted to hypertext, which can serve as a means for the facilitation of independent acquisition and development of professional knowledge by students. The hypertext model was elaborated on the basis of theoretical research and the principles of hypertext modeling, based on the structuring of linear text information, while preserving the essence of the authentic text. Especial set of nodes and hyperlinks provides students’ linguistic and professional competence. The structure of Ph.D. thesis: introduction, three parts and conclusion, bibliography and 10 appendices. In total, there were 340 bibliographical items in Latvian, English and Russian analyzed. The results of theoretical and practical investigation are presented in 27 tables and 44 figures. Key words: hypertext, structural components of independent studies, linear text information structuring, hypertext model.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectMācību satura strukturēšanaen_US
dc.subjectHiperteksta modelis
dc.titleHiperteksts kā studentu patstāvīgas mācīšanās pilnveides līdzeklis profesionālās angļu valodas apguvēen_US
dc.title.alternativeHypertext as a means for the improvement of students’ independent studies, while acquiring English for professional purposesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record