Show simple item record

dc.contributor.advisorUtāns, Juris
dc.contributor.authorGabaliņa, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:42Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71315
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48155
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Akvareļa tehnikas apguve 7. klasē vizuālās mākslas stundās” . Pētījuma autors ir Elīna Gabaliņa. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kuri akvareļa tehnikas paņēmieni ieinteresēs 7. klases skolēnus mācību procesā. Diplomdarbs sastāv no 6 daļām. Pirmajā nodaļā ir apskatīts, kuri mākslinieki nodarbojās ar akvareli, kas ir akvarelis un kuri ir izplatītākie akvareļu tehnikas paņēmieni. Otrajā nodaļā ir apkopoti tehnikas paņēmieni un ieteikumi, kā labāk strādāt šajā tehnikā. Trešajā nodaļā ir apskatītas vecumposma raksturīgākās īpašības, kas piemīt 7. klašu audzēkņiem. Ceturtajā nodaļā ir uzdevumu kopas “PVA līmes kontūras” un “Puzle” izveide un tematiskie stundu plāni. Piektajā nodaļā ir uzdevumu kopas aprobācijas analīze un darba gaitas katrai stundai. Sestajā nodaļā ir izdarīti secinājumi par pētījuma rezultātiem. Aprobētā uzdevumu kopa veiksmīgi realizēta Mārupes pamatskolas 7.klasē. Atslēgas vārdi: Akvarelis, akvareļu tehnika, paņēmieni, eksperimenti.
dc.description.abstractThe subject of bachelor thesis is “Watercolor Painting in Visual Art Lessons in 7th Grade”. Author of the research is Elīna Gabaliņa. Goal of my research is to clarify which sort of techniques are the most suitable and entertaining for the 7th Graders. Thesis contains of 6 parts. In the first chapter you will find out the who are the most notable watercolor artists, what is actually watercolor and which are the most common watercolor techniques. Second chapter is a summary of watercolor techniques and initiations of their usage. Third chapter explains the most common features of 7th Grade students. Fourth chapter includes tasks for students with “Puzzle” and “PVA glue” in addition with thematic lesson layouts. Chapter five contains of assignment analyze and course of work for each lesson. Chapter contains of conclusions about the research. Assemblage of task has successfully completed in 7th Grade of Mārupes primary school. Key words: watercolor, watercolor techniques, methods, experiments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectAkvarelis
dc.subjectAkvareļu tehnika
dc.subjectPaņēmieni
dc.subjectEksperimenti
dc.titleAkvareļa tehnikas apguve 7.klasē vizuālās mākslas stundās
dc.title.alternativeWatercolour Painting in Visual Art Lessons in Grade 7
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record