Show simple item record

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorStafecka, Rita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:44Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71351
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48160
dc.description.abstractBakalaura darbu “Literārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšanai” izstrādāja Rita Stafecka. Bakalaura darba vadītāja lektore mg.pead. Aija Kalve. Pētījuma mērķis: Pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšanas iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā. Bakalaura darbam ir 2 daļas. Teorijas daļā tiek pētīts radošuma jēdziens dažādu autoru skatījumā. Tika pētīta literatūru par pirmsskolas vecuma bērnu psihisko attīstību ( tēmas sakarā ), kā arī ietverts ieskats literatūras dažādībā un tās ietekmē uz pirmsskolas vecuma bērnu vispārīgo attīstību. Ir aplūkota radošās darbības attīstība, fantāzija, iztēle un to saistība ar radošumu. Tika aplūkoti dažādi literatūras žanri, kas atbilst pirmsskolas vecuma bērnu attīstībai. Otrajā daļā ir empīriskais pētījums, kurā tiek pētītas literāro darbu izmantošanas iespējas bērnu radošuma sekmēšanai. Tika izstrādāta pedagoģiskā izmēģinājuma programma, kuras ietvaros pētīju literatūras nozīmi pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšanā. Darba apjoms ir 71 lappuse, 4 attēli un 5 tabulas, 3 diagrammas. Literatūras sarakstā ir iekļauti 55 avoti. Ir pievienoti 10 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor thesis "Literary works to promote the creativity of older pre-school children." was developed by Rita Stafecka. Scientist supervisor: lecturer Master of Pedagogy Aija Kalve The aim: To explore the possibilities of promoting the creativity of the older preschool children in the process of getting to know the literary works. Work consists of 2 parts. In the theoretical part is being studied the concept of creativity in different authorship. Was studied literature on psychological development of pre-school children . It also includes insight into the diversity of literature and its impact on preschool. There is an evolving development, a fantasy, an imagination and a connection with creativity. Various literary genres were considered that correspond to the development of pre-school children. In the second part is empirical study. There are studied the possibilities of using literary works to promote children's creativity . A pedagogical pilot program was developed in which I studied the role of literature in promoting pre-school childhood. Scope of Work: work consists of 2 parts, 4 pictures, 5 tables, 3 diagrams. The total amount of work is 71 pages. Work used 55 sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectRadošums
dc.subjectLiteratūra
dc.subjectSekmēšana
dc.titleLiterārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšanai
dc.title.alternativeLiterary works to promote the creativity of the elder preschoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record