Pašvadīta mācību procesa metodes vidusskolā
Author
Grīsniņa-Grīsle, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Austra
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma – “Pašvadīta mācību procesa metodes vidusskolā.” Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā skolotājs var veicināt skolēnus lietpratīgi izmantot dažādas metodes pašvadītā mācību procesā. Darba aktualitāti nosaka mainīgās izglītības pamatnostādnes, kas pieprasa izglītību ilgtspējīgai attīstībai, kas orientēta uz cilvēku, kurš spēj mācīties visa mūža garumā, būt elastīgs mainīgās dzīves reālijās, praktisks darītājs un radošs domātājs. Darbs satur 78 lapas, tajās trīs nodaļas un to apakšnodaļas, kurās ietverta literatūras, normatīvo dokumentu un mācību standartu analīze, pētnieciskās daļas apraksts un iegūto datu analīze, aprobācijas dati un 12 pielikumi. The theme of Diploma Thesis – “Self Guided Learning Methods in High School.” The aim of the diploma paper is to research the ways for a teacher to contribute different learning methods for the students in use for self-guided learning. The topicality of the thesis is determined by the changing guidelines in education system which require education for sustainable advancement, oriented to a person who is able to do lifelong studying, be flexible in the realities of a changing life, a practical doer and creative thinker. The work contains 78 pages, three chapters and their sub-chapters, which include literature, normative documents and curriculum analysis, description of research part and analysis of obtained data, approbation data and 12 attachments.