Grafiskā dizaina lietojamības funkcijas tendences digitālajā laikmetā
Автор
Baltiņš, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Grafiskā dizaina lietojamības loma un funkcija digitālajā laikmetā ir neviennozīmīga – tā ietekmē veiksmīgu biznesa stratēģiju ieviešanu, inovatīvu risinājumu ieviešanu, digitālo produktu gala lietotāju izpētes kvalitāti un dizainu realizēšanu no konceptuālām idejām, līdz pilnvērtīgiem grafiskā dizaina risinājumiem. Grafiskā dizaina lietojamības kvalitāte lielā mērā nosaka digitālā produkta veiksmi vai neveiksmi tirgū un popularitāti gala patērētāju vidū. Grafiskā dizaina speciālistam digitālajā laikmetā ir jāspēj orientēties izstrādes un produkta lietojamības līmenī. Darbā tiek izskatīts digitālo produktu izstrādē iesaistīto grafisko dizaineru nepieciešamās kvalitātes un zināšanas, izvērsts pārskats lietojamības izstrādes kontekstā un norādīts uz metodoloģijas pamatprincipiem. The role and function of graphical design in the digital age is ambiguous – it affects the implementation of successful business strategies, the introduction of innovative solutions, the quality of end-user research on digital products and the realization of designs from conceptual ideas, to full-fledged graphic design solutions. The quality of graphic design usability largely determines the success or failure of a digital product in the market and its popularity among end users. The graphic design specialist in the digital age must be able to navigate the level of development and product usability. The paper discusses the quality and knowledge of graphic designers involved in digital product development, an overview in the context of usability development and points to the basic principles of methodology.