Bērnu galda spēļu dizaina vizuālie stilistiskie aspekti
Author
Šestakovska, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Mākslas un tehnoloģiju nodaļas Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4.kursa Paulas Šestakovskas (Stud. Apl. nr. ps17006) diplomdarba “Bērnu galda spēļu dizaina vizuālie stilistiskie aspekti” mērķis ir dizaina izveidošana pirmsskolas vecuma bērnu galda spēlēm. Diplomdarbu veido trīs daļas. Teorētiskajā daļā tiek apkopota informācija par pazīstamākajām galda spēlēm cilvēces vēsturē un to attīstību. Diplomdarba autore analizēs vairākus literatūras avotus angļu un latviešu valodā par galda spēļu vēsturi, attīstību, dizainu un ilustrācijām. Empīriskajā daļā tiek salīdzinātas 10 atdzītākās un populārākās bērnu galda spēles. Tiks analizēts un salīdzināts galda spēļu laukuma ilustrāciju dizains un stilistika. Radošajā daļā, balstoties uz iegūto informāciju, tiek izstrādāta galda spēle bērniem “Laimīgu taciņu”. University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art, Arts and Technology Division, Professional Bachelor's Degree Program in Art Course 4 student Paulas Sestakovskas (Student ID ps17006), Bachelor's Thesis Paper “Visual stylistics aspects of children board games design” the aim is to create a design for pre-school children's table games. Thesis consists of three parts. The theoretical part summarises information about the most familiar table games in the history of humanity and their development. The author of the diploma will analyse several sources of literature in English and Latvian regarding the history, development, design and illustrations of table games. The empirical section compares the 10 most memorable and popular children's table games. The design and styling of the table's playground figures will be analyzed and compared. In the creative part, a table game for children “Laimīgu taciņu (Happy Trail) is developed on the basis of the information obtained.