dc.contributor.advisor | Kangro, Ilze | |
dc.contributor.author | Jaunupe, Olga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T01:05:05Z | |
dc.date.available | 2019-07-04T01:05:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 72291 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48213 | |
dc.description.abstract | Pētījums veltīts skolnieku radošajam darbam ar frazeoloģismiem vācu valodas kā svešvalodas stundās skolēnu radošuma veicināšanai. Tas sastāv no ievada un divām daļām – no teorētiskās un praktiskās daļas. Ievadā tiek formulēts darba mērķis un uzdevumi, izvirzīta hipotēze un raksturotas pētīšanas metodes. Teorētiskajā daļā aplūkoti jautājumi, kas saistīti ar frazeoloģismiem. Tiek iztirzātas arī metodikas problēmas (mācīšanās stratēģiju, metožu un paņēmienu izvēle), kas svarīgas komptenču veidošanā, kritēriju frazeoloģismu izvēlē, kā arī priekšrocības un nepilnības, kas saistītas ar frazeoloģismu izmantošanu vācu valodas apguvē. Praktiskajā daļā ietverti mācību stundu plāni ar paredzamajiem rezultātiem un stundas analīzi, klases raksturojums, kā arī citi metodiskie materiāli. Pedagoģiska izmeģinājuma darbība noritēja veiksmīgi un apstiprināja, ka radošais darbs ar frazeoloģismiem vācu valodas kā svešvalodas stundās 9.klasē var tikt izmantots skolnieku radošuma veicināšanai un mācību motivācijas paaugstināšanai. | |
dc.description.abstract | The study is devoted to student’s creative work with the phraseology in German as foreign language classes to develop student’s creativity. The Diploma Paper consists of the Introduction and two chapters – the theoretical and practical part. The aim and trial are formulated, hypothesis is put forward and research methods are described in the Introduction. The theoretical part looks upon issues that are related to the specifics of phraseology as the Problems connected with the methodology (learning strategy, the selection of methods and strategies) that are important for the formation of competences, criteria for selecting of phraseology. The practical part contains lesson plans with the expected learning outcomes and the lesson analysis, the description of the class as well as other didactic materials. The pedagogical probation was successful and proved that creative work with phraseology can be used to develop students’ creativity and learning motivation in German as foreign language classes in the 9th form. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | radošais darbs ar frazeoloģismiem | |
dc.subject | radošums | |
dc.subject | vācu valodas mācību stunda | |
dc.subject | mācību motivācija | |
dc.title | Frazeoloģismu izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās skolēnu radošuma attīstībai | |
dc.title.alternative | Using Phraseology for Development of Students' Creativity in German as Foreign Language Classes | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |