Показать сокращенную информацию
Sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1. klasēs
dc.contributor.advisor | Kraģe, Gunta | |
dc.contributor.author | Bogdanova, Elīna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T01:05:05Z | |
dc.date.available | 2019-07-04T01:05:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 72345 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48214 | |
dc.description.abstract | Elīnas Bogdanovas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1.klasēs” Diplomdarba mērķis - Raksturot sociālā pedagoga darba iespējas sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1.klasēs, izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu skolēnu sociāli emocinālās audzināšanas veicināšanai, veikt tās aprobāciju un iegūto datu analīzi. Teorētiskajā daļā apskatīts sociāli emocionālās audzināšanas teorētiskais pamats, sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā 1.klasēs un jaunākā skolas vecumposma raksturojums. Praktiskajā daļā veikts pētījums Rīgas X vidusskolas 1.klasēs, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanai Rīgas X vidusskolas 1.klasēs un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: sociāli emocionālā audzināšana, sociālpedagoģiskā darbība, sākumskola, jaunākais skolas vecumposms. | |
dc.description.abstract | The Diploma Paper of Elina Bogdanova “Socio-pedagogical Activity to Facilitate Socio-emotional Development in Grades 1 in Riga Secondary School No X” The aim of the Diploma paper is: describe Socio-pedagogical activity in promoting socio-emotional developments in grades 1 in Riga Secondary School No X, to develop social pedagogical activity curriculum to promote socio-emotional development in Grades 1 in Riga Secondary School No X, to conduct approbation and analysis of the results received. Theoretical part covers theoretical basis of socio-emotional development, socio-pedagogical activity in promoting socio-emotional development in grades 1 and characteristics of first grade sstudents. The practical part a study was carried out in Riga Secondary School No X, social pedagogical curriculum was promoted to promote socio- emotional development in Grades 1 in Riga Secondary School No X and its approbation was made. Keywords: socio-emotional development, socio-pedagogical activity, primary school, first grade students. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | sociāli emocionālā audzināšana | |
dc.subject | sociālpedagoģiskā darbība | |
dc.subject | sākumskola | |
dc.subject | jaunākais skolas vecumposms | |
dc.title | Sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1. klasēs | |
dc.title.alternative | Socio-pedagogical Activity to Facilitate Socio-emotional Development in Grades 1 in Riga Secondary School No X | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.