Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorBogdanova, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:05:05Z
dc.date.available2019-07-04T01:05:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other72345
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48214
dc.description.abstractElīnas Bogdanovas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1.klasēs” Diplomdarba mērķis - Raksturot sociālā pedagoga darba iespējas sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1.klasēs, izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu skolēnu sociāli emocinālās audzināšanas veicināšanai, veikt tās aprobāciju un iegūto datu analīzi. Teorētiskajā daļā apskatīts sociāli emocionālās audzināšanas teorētiskais pamats, sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā 1.klasēs un jaunākā skolas vecumposma raksturojums. Praktiskajā daļā veikts pētījums Rīgas X vidusskolas 1.klasēs, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanai Rīgas X vidusskolas 1.klasēs un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: sociāli emocionālā audzināšana, sociālpedagoģiskā darbība, sākumskola, jaunākais skolas vecumposms.
dc.description.abstractThe Diploma Paper of Elina Bogdanova “Socio-pedagogical Activity to Facilitate Socio-emotional Development in Grades 1 in Riga Secondary School No X” The aim of the Diploma paper is: describe Socio-pedagogical activity in promoting socio-emotional developments in grades 1 in Riga Secondary School No X, to develop social pedagogical activity curriculum to promote socio-emotional development in Grades 1 in Riga Secondary School No X, to conduct approbation and analysis of the results received. Theoretical part covers theoretical basis of socio-emotional development, socio-pedagogical activity in promoting socio-emotional development in grades 1 and characteristics of first grade sstudents. The practical part a study was carried out in Riga Secondary School No X, social pedagogical curriculum was promoted to promote socio- emotional development in Grades 1 in Riga Secondary School No X and its approbation was made. Keywords: socio-emotional development, socio-pedagogical activity, primary school, first grade students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsociāli emocionālā audzināšana
dc.subjectsociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectsākumskola
dc.subjectjaunākais skolas vecumposms
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās audzināšanas veicināšanā Rīgas X vidusskolas 1. klasēs
dc.title.alternativeSocio-pedagogical Activity to Facilitate Socio-emotional Development in Grades 1 in Riga Secondary School No X
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию