Show simple item record

dc.contributor.advisorArnicāne, Vineta
dc.contributor.authorSandere, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:05:57Z
dc.date.available2019-07-04T01:05:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69618
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48285
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt, kā mazā uzņēmumā ieviest kvalitātes nodrošināšanas procesu, un veikt tā analīzi. Darbā tiek analizēts esošais kvalitātes nodrošināšanas process un, balstoties un nozares standartiem un labāko praksi, ir izstrādātas jaunas Jira Software darbplūsmas, jeb pieteikumu risināšanas procesi, kuri ir specifiski pielāgota uzņēmuma “Mapon” vajadzībām. Darba ietvaros tika apskatīti vairāki nozares standarti un labās prakses, kas varētu palīdzēt uzņēmumam procesu uzlabošanai. Darba ietvaros tika veikta analīze sākotnējam pieteikumu risināšanas procesam. Balstoties uz iegūto informāciju tika izveidots un analizēts uzlabots pieteikumu risināšanas process. Sākotnējā viena procesa vietā tika ieviesti četri jauni procesi, kur katrs pielāgots konkrētai vajadzībai. Darba noslēgumā apkopota iegūtā informācija un tiek piedāvāts risinājums nākotnē paredzētajam pieteikumu risināšanas procesam. Rezultātu sadaļā tiek sniegts apkopojums par paveikto analīzes darbu, uz kuras pamata tika veidoti jauni pieteikumu risināšanas procesi. Rezultātu sadaļā redzama arī statistika par pieteikumu skaitu pirms procesa ieviešanas, un pēc tās.
dc.description.abstract/Analysis and implementation of quality assurance processes in a small business/ The aim of this paper is to explore how to implement an analyze a quality assurance process in a small business. The paper analyses the existing quality assurance process and based on industry standards and best practices, new Jira Software workflows have been developed that are specifically tailored to the needs of the company Mapon. Several industry standards and best practices that could help the company improve processes were considered. The analysis of the initial process was carried out within the framework of the paper. Based on the information obtained, an improved application process was created and analyzed. Instead of the initial process, four new processes were introduced, each tailored to a specific need. At the end of the work, the information gathered is summarized and a solution for the future process is offered. The results section provides a summary of the analysis work that led to the development of new quality assurance processes. The results section also shows statistics on the number of issues before and after the process development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectJira Software
dc.subjectkvalitāte
dc.subjectkvalitātes nodrošināšana
dc.subjectpieteikums
dc.subjectdarbplūsma
dc.titleKvalitātes nodrošināšanas procesu analīze un ieviešana mazā uzņēmumā
dc.title.alternativeAnalysis and implementation of quality assurance processes in a small business
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record