Kvalitātes kontroles ietekme uz programmatūras izstrādi
Author
Reinholde, Mirdza
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bičevska, Zane
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā aplūkots kvalitātes kontroles jēdziens informācijas tehnoloģiju nozarē un klientu atbalsta speciālista spēja to ietekmēt. Teorijas daļa veltīta dažādiem, ar kvalitāti saistītiem, jēdzieniem. Piemēram, kā programmatūras izstrādē izpaužas kvalitāte, kā uz kvalitātes jēdzienu raugās dažādi autori. Pētījuma daļa veikta autores darba vietā – uzņēmumā, kas nodarbojas ar tiešsaistes azartspēļu nodrošināšanu. Kopumā pētījuma daļa veikta astoņu mēnešu garumā. Pirmie četri mēneši veltīti esošās situācijas apzināšanai. Atlikušajā laikā, atbalsta speciālistu darbā, veikti vairāki nelieli uzlabojumi un novērota situācija pēc šo izmaiņu ieviešanas. Pateicoties ieviestajām izmaiņām, uzlabojās uzņēmumā izmantotā pieteikumu reģistrēšana. Izstrādāta funkcionējoša pieteikumu risināšanas darba plūsma un atjaunota, ar atbalsta speciālistu darbu saistītā dokumentācija. The thesis discusses the concept of quality control in the information technology sector and the ability of the customer support specialist to influence it. Theory part of the work is dedicated to questions regarding quality. For example, how is quality manifesting in software development and how different authors perceive the concept of quality. The research part was done at the workplace of the author - a company that provides online gambling. Overall, the study was conducted over a period of eight months. The first four months were used to identify existing situation in company. In the remaining months, several minor improvements were made to improve work of support specialists. Situation was observed after the introduction of these changes. As a result of this bachelor’s paper, the registration of applications used by the company was improved. Workflow for application handling was developed and documentation related to support work was updated.