Show simple item record

dc.contributor.advisorŠostaks, Agris
dc.contributor.authorJubels, Eduards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:06:15Z
dc.date.available2019-07-04T01:06:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70923
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48322
dc.description.abstractMākslīgā intelekta pielietojumi kļūst aizvien būtiskāki un izplatītāki. Pētījumā apskatīta imitāciju mācīšānās metode, kas var paātrināt mācīšanās procesu problēmu risināšanai, ja ir pieejamas eksperta demonstrācijas. Par pētījuma risināmo problēmu izvēlēta NES spēļu spēlēšana, izmantojot vispārīgu algoritmu, kas nav atkarīgs no katras spēles noteikumiem. Darbā realizēti divi imitāciju mācīšanās algoritmi, izmantojot pārraudzīto mācīšanos un stimulēto mācīšanos. Abi piegājieni beidzās neveiksmīgi.
dc.description.abstractArtificial intelligence uses are becoming more and more significant and widespread. In this paper we look at the method of imitation learning, which can speed up the learning process for problem solving, given that there is access to expert demonstrations. The problem to be solved in this paper was NES game playing using an algorithm that is not dependent on the rules of individual games. The author implemented two imitation learning algorithms using supervised learning and reinforcement learning. Both attempts ended without positive results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectmašīnmācīšanās
dc.subjectdziļā mašīnmācīšanās
dc.subjectmākslīgie neironu tīkli
dc.subjectimitāciju mācīšanās
dc.subjectuzvedības klonēšana
dc.titleNES spēļu spēlēšana, izmantojot imitāciju mācīšanos
dc.title.alternativeNES game playing via imitation learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record