Spēļu "TetroPuzzle" Izstrāde
Автор
Vorona, Antoņins
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba mērķis bija aprakstīt un izstrādāt spēli “Tetropuzzle”. Lietotne dod iespēju spēlēt spēli.. Lietotne ir domāta kā atsevišķa sistēma, kas strādā tikai ar datiem, kas tiek veidoti spēles processā, pilnīgi autonomi. Kvalifikācijas darbā ietvaros bija izstrādāta spēle “Tetropuzzle”, izmantojot Unity, C# un JSON, Unity Collaborate. “TetroPuzzle” Game Development. The aim of the qualification work is to describe and develop “Tetropuzzle” game. The app also provides an opportunity for users to play the game. The app is intended as a stand-alone system, which works with only data, that is generated in the process, fully offline. Within the framework of the qualification work, the “Tetrpuzzle” application was developed using Unity, C# and JSON, Unity Collaborate.