• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilo spēļu industrijas tirgus izpēte un jaunas spēles izstrāde

Thumbnail
Открыть
302-71212-Innuss_Janis_ji17012.pdf (1.471Mb)
Автор
Innuss, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Pumpurs, Artūrs
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis bakalaura darbs analizē mobilo spēļu tirgu, izskata spēļu izstrādes un ieviešanas tipiskās problēmas un piedāvā mūsdienām atbilstošus risinājumus. Tā ietvaros, vadoties pēc iegūtās informācijas, tiek izveidota jauna spēle iOS operētājsistēmā. Bakalaura darbs var noderēt kā labas prakses materiāls ik vienam, kurš darbojas šajā jomā, taču galvenā mērķauditorija ir spēļu izstrādātāji un IT sfēras uzņēmēji. Bakalaura darba pirmā nodaļa veltīta teorijai par to, kas ir mobilā spēle. Otrajā nodaļā ir definēta pētāmā problēma. Iztirzājumā ir apskatīts mobilo spēļu tirgus. Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīti seši, autoraprāt, galvenie punkti spēles izveidē un ieviešanā. Bakalaura darba noslēdzošajā nodaļā ir aprakstīta darba gaitā izstrādāta spēle un tās ieviešana.
 
This research paper describes mobile gaming market, development and publishing, defines typical problems and offers modern relevant solutions. The work may be useful as a good practice sheet for everyone in the field, but the main target audience would be developers and entrepreneurs in the mobile gaming industry. First chapter covers theory of mobile game. In the second chapter author describes problem what needs to be researched. The main parts of the work include analysis of mobile gaming market, main milestones of developing and publishing a new game. Author shows own practice building and publishing a new game.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48357
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV