• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Transportlīdzekļu kruīza kontroles algoritmi

Thumbnail
View/Open
302-71228-Osmanis_Martins_mo15008.pdf (2.013Mb)
Author
Osmanis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Ribners, Ingars
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Transportlīdzekļu kruīza kontroles algoritmi” mērķis ir izpētīt un programmiski realizēt transportlīdzekļu ātruma regulēšanas jeb kruīza kontroles algoritmus visvairāk uzmanības tiek pievērsts PID kontroles algoritmiem). Papildus tam, mērķi ir arī izveidot un praktiski auto simulatorā pārbaudīt metodi, kas ļauj novērtēt dažādus kruīza kontroles algoritmus, testa rezultātus analizēt un izvest secinājumus par to, kurš no algoritmiem vislabākais konkrētam transportlīdzeklim apskatītajā testēšanas vidē. Tēma ir aktuāla, jo ātruma regulēšana ir nepieciešama vieda transportlīdzekļa projektiem. Veiktā pētījuma rezultāti tiks izmantoti projektos Elektronikas un Datorzinātņu Institūtā pašbraucoša auto ātruma kontrolei. Atslēgas vārdi: Kruīza Kontrole, PID kontrolieris, PID kontroliera koeficientu vērtēšana
 
The goal of bachelor thesis “Algorithms for vehicle cruise control” is to research programmatically implement vehicle speed regulating or cruise control algorithms. attention is focused on PID control algorithms) In addition, goals also are to create practically test in vehicle simulation a method that allows to rate different cruise algorithms by analysing test result data and make conclusions which algorithm is the best tested vehicle and environment. The topic is important because speed regulation is a core necessity for self-driving projects. The results of this thesis will be used in projects for self-driving car speed control Institute of Electronics and Computer Science. Keywords: Cruise Control, PID controller, PID controller coefficient tuning
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48359
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV