Show simple item record

dc.contributor.advisorKoķe, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorMuraškovska, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:03Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:03Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33675en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4839
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractIngrīdas Muraškovskas promocijas darbs pedagoģijas zinātnē pieaugušo pedagoģijas apakšnozarē „Pieaugušā mūžmācīšanās izpēte” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā Dr. habil. paed. profesores Tatjanas Koķes vadībā laika posmā no 2004. gada līdz 2012. gadam. Pētījuma aktualitāti nosaka sabiedrības attīstības problēmas, pārejot uz zināšanu sabiedrību, kurā par galveno attīstības nosacījumu kļūst visu tās locekļu spēja radīt jaunas zināšanas, un nepieciešamība pēc vienotas izpratnes Latvijas mūžizglītības politikas īstenošanā. Pētījuma mērķis ir: izstrādāt mūžmācīšanās modeli, kurš atbilst Latvijas ilgtspējīgas attīstības prasībām. Pētījuma rezultātā ir izstrādāts mūžmācīšanās modelis, kritēriji mūžizglītības īstenošanas izvērtēšanai un ieteikumi tās pilnveidei.en_US
dc.description.abstractThe doctoral thesis of Ingrida Muraškovska in pedagogy science, Pedagogy of adult education sub-discipline “Investigation of Adult’s Lifelong Learning” has been worked out in the Pedagogy department of the Faculty of Education, Psychology and Art, University of Latvia, under the supervision of Dr. habil. paed. professor Tatjana Koķe from 2004 till 2012. The topicality of the study is determined by human development problems in the transition to a knowledge society in which the ability of all its members to create new knowledge and the need for a common understanding of Latvian lifelong learning policy becomes the condition of ultimate development. The aim of the research is to develop a lifelong learning model which meets the requirements of Latvia’s sustainable development. The research has resulted in developing the lifelong learning model, the criteria for evaluating the implementation of lifelong learning, and recommendations for its improvement.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectmūžizglītība
dc.subjectmūžmācīšanās
dc.subjectPedagogics
dc.subjectlifelong education
dc.subjectlifelong learning
dc.titlePieaugušā mūžmācīšanās izpēteen_US
dc.title.alternativeResearch of Adults Lifelong Learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record