Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavlovska, Dina
dc.contributor.authorBēvalde, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:07:45Z
dc.date.available2019-07-04T01:07:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69753
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48464
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt sociāli emocionālā aspekta lomu, veidojot tiešsaistes diskusijas telekolaborācijas projekta ietvaros. Lai mērķi sasniegtu, mēs veicām pasniedzēju publicēto ziņu satura analīzi telekolaborācijas vietnē (izglītības platformā Moodle), precīzāk, studentiem sniegto uzdevumu nosacījumus, kā arī ziņojumus, kuru mērķis ir veicināt diskusijas un novērtēt izglītojamo līdzdalību un sniegumu. Pirmās trīs nodaļas kalpo par teorētisku pamatu un ir veltītas tiešsaistes pedagoģiskās mijiedarbības komponentiem, kā arī sociāli emocionālā aspekta nozīmei svešvalodu apguvē. Tiek aplūkoti sociāli emocionālā aspekta marķieri, kas ir redzami datorizētā komunikācijā. Pētījuma empīriskajā daļā ir izklāstīta pasniedzēju pedagoģiskās mijiedarbības analīze. Pētījuma rezultāti rāda, ka aktīva pasniedzēju līdzdalība pozitīvi ietekmē studentu iesaisti. Lielākais progress studentu ziņu kvalitātē ir vērojams grupās, kurās pasniedzēji ir sasnieguši lielāku emocionālās tuvības līmeni ar studentiem.
dc.description.abstractThe aim of this research is to study the role of the social-emotional aspect in the setting up of online discussions during a telecollaboration project. In order to achieve the aim, we proceeded to the content analysis of the messages published by the tutors in the telecollaboration space (educational platform Moodle), in particular, the instructions of the tasks given to the learners as well as the messages having as their purpose to facilitate the discussions and evaluate the participation and the performance of the learners. The three first chapters serve as a theoretical framework and are devoted to the components of online pedagogical interaction, as well as the role of social-emotional in a class of foreign languages. The markers of social-emotional in computer-mediated communication are reviewed. In the empirical part of the research, the analysis of tutor pedagogical interactions is presented. The results show that active tutors’ participation positively influences learners’ engagement. The greatest progress in the quality of student messages is observed in the groups where tutors have reached a greater degree of proximity with the students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectsociāli emocionālā saikne
dc.subjecttiešsaistes diskusijas
dc.subjecttiešsaistes apmācības
dc.subjecttelekolaborācija
dc.titleSociāli emocionālā aspekta loma tiešsaistes diskusiju realizēšanā
dc.title.alternativeThe role of the social-emotional aspect in the setting up of online discussions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record