Politiskās partijas "KPV LV" priekšvēlēšanu kampaņa 13. Saeimas vēlēšanās - sociālo tīklu analīze
Author
Freimane, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ikstens, Jānis
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Politiskās partijas "KPV LV" priekšvēlēšanu kampaņa 13. Saeimas vēlēšanās - sociālo tīklu analīze". Darba mērķis ir izpētīt, kādus vēstījumus izmanto populistu partija "KPV LV" savā priekšvēlēšanu kampaņā sociālajos tīklos un kā šie vēstījumi ir ietekmējuši vēlēšanu rezultātus. Darba teorētisko pamatu veido jēdziena "populisms" izpēte un teorijas par priekšvēlēšanu kampaņām. Empīriskajā daļā tiek analizēti partiju līderu sociālo tīklu profili, izmantojot kontentanalīzes metodi. Autore secina, ka partijas kandidāti galvenokārt kampaņā ir izmantojuši emocionālus vēstījumus, tomēr nepastāv korelācija starp publicēto emocionālo ierakstu daudzumu skaitu un iegūto balsu skaitu vēlēšanās. The title of the bachelor's thesis is the "Political party's "KPV LV" election campaign for the 13. Parliamentary election - analysis of social networks". The aim of the thesis is to analyze the messages used by the populist party "KPV LV" in its pre-election campaign on social networks and how these messages have influenced the results of the elections. The theoretical basis of the work is composed of research into the concept of “populism” and theories about pre-election campaigns. The empirical part of the work analyses the profiles of party leaders on the social networks, using content analysis. The author concludes that the party's candidates have mostly used emotional messages in the campaign, yet there is no correlation between the number of emotional records published and the number of votes obtained in the elections.