• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēna pētnieciskās prasmes attīstība dabaszinību mācību procesā pamatskolā (5.-6.klasē)

Thumbnail
View/Open
37773-Daiga_Kalnina_2011.pdf (2.836Mb)
Author
Kalniņa, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žogla, Irēna
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Daiga Kalniņa Skolēna pētnieciskās prasmes attīstība dabaszinību mācību procesā pamatskolā (5. – 6. klasē) Anotācija Skolēna pētnieciskās prasmes attīstība kā pamats mūžizglītībai ir kļuvusi par dabaszinību mācību procesa uzdevumu. Veiktā pētījuma mērķis ir apzināt pētnieciskās darbības būtību un izpētīt pētnieciskā procesa likumības 5. – 6. klasēs, iespēju to pilnveidot, izstrādāt un pārbaudīt didaktisku pētnieciskās prasmes attīstības modeli dabaszinībās skolēnu pētnieciskās prasmes attīstībai. Lai to sasniegtu, ir apzināta esošā situācija Lai to sasniegtu, ir apzināta esošā situācija un skolotāju gatavība, izveidota jaunāko pamatskolas skolēnu pētnieciskās prasmes definīcija, precizēts pētnieciskās prasmes saturs, izveidoti tās kritēriji, rādītāji un prasmes līmeņu apraksts, izveidots, aprakstīts un praksē pārbaudīts didaktisks pētnieciskās prasmes attīstības modelis dabaszinībās. Atslēgas vārdi: pētnieciskā prasme, dabaszinību mācību process, pētnieciskā pieeja, 5. un 6. klase
 
Daiga Kalniņa Development of pupil inquiry skill in science teaching learning process at primary school (Grades 5th and 6th) Annotation Pupil inquiry skill development as the foundation for lifelong learning has become a task for science teaching and learning. The aim of the conducted research is to identify the nature of inquiry activity and inquiry process in Grades 5th and 6th, the opportunity to improve, develop and test experimental didactic model for development of the inquiry skill in sciences. To attain the aim a needs analysis has been conducted, an primary school pupil’s inquiry skill and its components has been conducted, inquiry skill criteria, indicators and the description of inquiry skill levels have been created, a model for the development of inquiry skill in sciences has been created and tested. Keywords: inquiry skill, science teaching learning process, inquiry approach, 5th and 6th grade
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4878
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV