Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorVīksne, Pēteris Pauls
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:10:24Z
dc.date.available2019-07-04T01:10:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71540
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48795
dc.description.abstractAutors : Pēteris Pauls Vīksne. Bakalaura darbs: AR VIEGLATLĒTIKAS TEMATIKU SAISTĪTA SATURA PIEPRASĪJUMS UN PIEDĀVĀJUMS INTERNETA VIDĒ LATVIJĀ, Rīga, 2019 (54.lpp., 19 att., 3 tab., 58 literaturas avoti., četri pielikumi). Bakalaura darbā analizēta ar vieglatlētikas tematiku saistīta satura pieprasījums un piedāvājums interneta vidē Latvijā – izveidots teorētiskais ietvars. Darba mērķis: noskaidrot vai mediju lietotājiem tiek atspoguļota tā informācija par vieglatlētiku, ko tie vēlas. Bakalaura darba izvirzītā mērķa sasniegšanai tika analizēta zinātniskā literatūra, lietojuma un apmierinājuma teorija. Nepieciešamo datu iegūšanai tika izmantota kvantitatīvā pētījumu metode – aptaujas anketa un kvalitatīvā pētījuma metode – ekspertu intervijas. Darba pētnieciskie jautājumi ietver vieglatlētikas atspoguļojumu Latvijā, auditorijas apmierinātība un piesaiste ar šo saturu. Bakalaura darbs sastāv no piecām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīts cilvēku vajadzību apmierinājums un vajadzība pēc konkrētas informācijas, izceļot lietojuma un apmierinājuma teoriju. Otrajā nodaļā autors apskata satura piedāvājumu un mediju iemeslus satura izvēlē. Trešajā nodaļā tiek apskatīti pētījumi Latvijā par tēmu. Ceturtajā nodaļā autors apskata un analizē atrasto saturu par vieglatlētikas tematiku. Piektajā nodaļā tiek veikta kvantitatīvo un kvalitatīvo datu analīze un diskusija. Darba svarīgākie secinājumi ir: visbiežāk sastopamie mērķi mediju izmantošanai ir zināšanu paplašināšana, sociālā mijiedarbība, izbēgšana no realitātes; veids kā cilvēki uztver informāciju ir atšķirīgs, tāpēc arī satura piedāvājums ir atšķirīgs; auditorija pieprasa, lai produktu vai pakalpojumu sociālo mediju ieraksti saturētu vērtīgu informāciju, būtu interesanti, veicinātu lietotāju aktivitāti. Atslēgas vārdi: satura pieprasījums; satura piedāvājums; vajadzību apmierināšana; mediju lietojums.
dc.description.abstractAuthor: Pēteris Pauls Vīksne. Bachelors thesis: OFFER AND DEMAND OF SPECIFIC CONTENT RELATED TO ATHLETICS ON THE INTERNET IN LATVIA, Rīga, 2019 (54 pages, 19 images, 3 tables, 58 used literature sources, 18 attachments). This bachelor's thesis analyzes the offer and demand of specific content related to athletics on the internet in latvia - the theoretical framework has been created. Aim of the thesis: to find out if the information about athletics they want is reflected to the media users. In order to achieve the aim of the bachelor thesis, scientific literature, uses and gratification theory were analyzed. Quantitative research method - questionnaire and qualitative research method - expert interviews were used to obtain the necessary data. Research topics include reflection of athletics in Latvia, audience satisfaction and attraction with this content. The bachelor thesis consists of five chapters. The first chapter discusses the satisfaction of people's needs and the need for specific information, highlighting the uses and gratification theory. In the second chapter, the author looks at the content offerings and the reasons for the media when choosing content. The third chapter discusses research in Latvia on the topic. In the fourth chapter, the author reviews and analyzes the content found on athletics in Latvia. The fifth chapter analyzes and discusses quantitative and qualitative data. The most important conclusions of the thesis are: the most common objectives for media use are the expansion of knowledge, social interaction, and escape from reality; the way people perceive the information is different, so the offer of content is different; the audience requires that social media recordings of products or services contain valuable information, be interesting, encourage user activity. Keywords: content request; content offer; meeting needs; media usage.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSatura pieprasījums
dc.subjectSatura piedāvājums
dc.subjectVajadzību apmierināšana
dc.subjectMediju lietojums
dc.titleAr vieglatlētikas tematiku saistīta satura pieprasījums un piedāvājums interneta vidē Latvijā
dc.title.alternativeOffer and demand of specific content related to athletics on the internet in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record