Latvijas influenceru darbība modes preču segmentā sociālajā portālā Instagram: auditorijas viedokļa analīze
Автор
Liepiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Latvijas influenceru darbība modes preču segmentā sociālajā portālā Instagram: auditorijas viedokļa analīze” mērķis ir noskaidrot influenceru ietekmi uz auditoriju un kāda ir influenceru darbība Latvijā modes preču segmentā. Noskaidrot sociālā portāla Instagram nozīmīgumu influenceru ikdienā, attīstot savu zīmolu modes preču segmentā. Kā arī, noskaidrot, kāds ir auditorijas viedoklis, attieksme, un uzticība pret Latvijas influenceriem. Darba teorētiskajā daļā ir iekļauti sociālie mediji, sociālais portāls Instagram, jaunie mediji, jēdziens influenceris, mikro influenceri, influenceru mārketings un personīgā zīmola veidošana. Metodoloģijas daļā ir iekļauta daļēji strukturēta intervija, anketēšana un kvalitatīvā kontentanalīze. Darba rezultāti – auditorija, pēc influenceru ieteikumiem, ir iegādājušies dažādas preces un produktus. Latvijas auditorija, galvenokārt, izvēlas sekot ārzemju influenceriem un auditorija uzticas veikalu piedāvājumam vairāk, nekā influenceru piedāvājumiem modes preču segmentā. The aim of the bachelor thesis “The activity of Latvian influencers in the fashion segment on the social networking site Instagram: audience opinion analysis” is to clarify the impact of influencers on the audience and the activities of influencers in Latvia. Clarify the importance of social networking site Instagram for influencers everyday by developing their own brand in the fashion goods segment. As well, find out what audience opinion, attitudes and confidence in Latvia’s influencers are. The theoretical part of the bachelor thesis includes social media, social networking site Instagram, new media, concept of influencer, micro influencers, influencer marketing and self – branding. Part of the methodology includes a semi structured interview, survey and qualitative content analysis. The results – the audience, according to suggestions from influencers, has purchased a variety of goods and products. The Latvian audience, mainly, chooses to follow foreign influencers and the audience trusts the supply of stores more than the supply of influencers in the fashion segment. Key words: Influencers, fashion segment, Instagram, social networking sites, marketing communication.