Zīmolu "Amoralle", "Nólo", "Katya Katya" mārketinga komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram"
Author
Ivaņeca, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba Zīmolu “Amoralle”, “Nólo”, “Katya Katya” mārketinga komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu “Amoralle”, “Nóló” un “Katya Katya” komunikācijas nozīmi un to atšķirības komunikācijā sociālajos tīklos Instagram un Facebook. Bakalaura pirmajā nodaļā ir tiek apskatīts, kas ir zīmols un zīmola vērtības. Otrajā nodaļā tiek apskatīts, kas ir zīmolvedība, kādi ir zīmolvedības posmi. Trešajā nodaļā tiek apskatīta zīmola identitāte, kas ir zīmola identitāte, ko tā dod zīmolam. Kā ceturtā darba nodaļa ir interneta mārketings, kas sevī ietver apakšnodaļas par sociālajiem tīkliem, Facebook un Instagram, un mārketinga komunikāciju interneta vidē. Piektā darba nodaļa ir par mārketingu un starptautisko mārketingu, kas tas ir, kādi ir mārketinga modeļi un posmi. Tālāk seko metodoloģija, kur tiek aprakstītas apakšnodaļas par kvantitatīvo kontentanalīzi un aptauju, kā arī intervijas metode un pētījuma plāns. Bachelor's thesis "Amoralle", "Nólo", "Katya Katya" brand marketing communication on social networks "Facebook" and "Instagram" aim is to find out the importance of communication between Latvian fashion brands Amoralle, Nólo and Katya Katya and their differences in communication on social networks Instagram and Facebook. The first chapter of the Bachelor examines what brand and brand values are. The second chapter looks at what branding is, what branding stages are. The third chapter deals with the brand identity, what is the brand identity, what it gives to the brand. As the fourth chapter is internet marketing, including sub-sections on social networks, Facebook and Instagram, and marketing communications on the internet. The fifth chapter is about marketing and international marketing, what are marketing models and stages. The following is a methodology for describing the sub-sections on quantitative content analysis and the survey, as well as the interview method and study plan.