Gesamtzugriffe

Zugriffe
Ģimenes tēla izmantošana kā pārliecināšanas līdzeklis reklāmas komunikācijā. Radošā festivāla "Adwards" apbalvoto reklāmu analīze no 2006. līdz 2018. gadam143

Gesamtzugriffe pro Monat

Januar 2023Februar 2023März 2023April 2023Mai 2023Juni 2023Juli 2023August 2023September 2023Oktober 2023November 2023Dezember 2023Januar 2024Februar 2024März 2024April 2024Mai 2024Juni 2024Juli 2024
Ģimenes tēla izmantošana kā pārliecināšanas līdzeklis reklāmas komunikācijā. Radošā festivāla "Adwards" apbalvoto reklāmu analīze no 2006. līdz 2018. gadam1263600003000211300

Dateiabrufe

Zugriffe
309-71704-Zarovska_Adele_az16083.pdf75

Zugriffe nach Ländern

Zugriffe
Lettland73
Deutschland33
Vereinigte Staaten von Amerika20
Frankreich5
Vereinigtes Königreich4
Ukraine2
Bulgarien1
Brasilien1
Elfenbeinküste1
China1

Zugriffe nach Städten

Zugriffe
Riga27
Garching14
Oakland8
Mountain View4
Mannheim3
Berlin2
Dearborn2
Jacksonville2
Ozolnieki2
Abidjan1