Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorTruševska, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:10:36Z
dc.date.available2019-07-04T01:10:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71761
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48818
dc.description.abstractBakalaura darba “Beziepakojumu dzīvesveida ietekme uz patērētāja identitāti. “Facebook” domubiedru grupas “Zero Waste Latvija diskusijas” komunikācijas un patēriņa paradumu analīze” pētījuma mērķis ir noskaidrot beziepakojumu dzīvesveida piekritēju komunicētās patēriņa identitātes un to atbilstību reālajām patēriņa rīcībām. Darba teorētiskā daļa balstīta literatūrā par identitāti, patēriņu, patērētāju kultūru, vides aizsardzību un ilgtspējīgu dzīvesveidu. Pētījumam nepieciešamā informācija tiks iegūta, izmantojot daļēji strukturēto interviju, kvantitatīvo kontentanalīzi un interneta aptaujas. Darbā tiek secināts, ka beziepakojumu dzīvesveidu pārstāvju komunicētās identitātes ar patēriņa paradumiem saskan daļēji. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, noslēgumā secinājumi.
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis “Zero waste lifestyle impact on consumer identity. Analysis of the communication of the “Zero Waste Latvija diskusijas” group on "Facebook" and consumption habits” is to find out the real consumption behavior of the zero–waste lifestyle supporters based on their communicated consumer identities. The theoretical part of the work is based in literature of identity, consumption, consumer culture, environmental protection and sustainable lifestyle. The information needed for the study will be obtained through a semi – structured interview, quantitative content analysis and internet survey. The study concludes that consumption behavior of the zero–waste lifestyle supporters is partly consistent with communicated consumer identities. The structure of the work consists of theoretical, methodological and empirical parts, concluding conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectPatēriņš
dc.subjectPatēriņa kultūra
dc.subjectIdentitāte
dc.subjectDzīvesveids
dc.subjectBeziepakojumu dzīvesveids
dc.titleBeziepakojumu dzīvesveida ietekme uz patērētāja identitāti. "Facebook" domubiedru grupas "Zero Waste Latvija diskusijas" komunikācijas un patēriņa paradumu analīze
dc.title.alternativeZero waste lifestyle impact on consumer identity. Analysis of the communication of the “Zero Waste Latvija diskusijas” group on "Facebook" and consumption habits
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record