• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Apģērbu veikalu „Siluets” un „Meta” sociālo mediju mārketinga komunikācija

Thumbnail
View/Open
309-71766-Okmane_Linda_lo16013.pdf (2.966Mb)
Author
Okmane, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Apģērbu veikalu „Siluets un „Meta” sociālo mediju mārketinga komunikācija”. Bakalaura darba mērķis ir, izpētīt vai sociālie mediji ietekmē patērētāju viedokļus un vai ar to palīdzību ir iespējams piesaistīt jaunus un lojālus klientus, kas veicina produkta pārdošanu. Izveidot priekšlikumus sociālo mediju mārketinga komunikācijas pielietojumam apģērba veiklu uzņēmumos. Bakalaura darbs veidots trīs daļās, pirmā daļa sastāv no teorijas par mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un sociālo mediju mārketinga komunikāciju. Otrajā daļā aprakstītas pētījuma metodes, kvalitatīvā kontentanalīze, intervija un aptauja. Trešā ir pētījuma daļa, kurā tiek analizēti apģērbu veikalu „Siluets” un „Meta” sociālie tīkli, intervijas ar uzņēmumu komunikācijas uzturētājiem un sociālo tīklu lietotāju anketas analīze. Atslēgvārdi: „Siluets”, „Meta”, apģērbu veikali, mārketings, komunikācija, sociālie mediji, Facebook, Instagram.
 
Bachelor’s thesis title is „Social media marketing communication of clothing stores “Siluets” and “Meta”. Bachelor thesis aim is to research social media’s influence to consumers and possibilities to attract new and loyal customers, what contributes product development. To make conclusions about social media marketing promotion in clothing store entrepreneurships. Bachelor thesis consists of three parts. The first part consists of theory about marketing communication, social media and social media marketing communication. Second part describes research methods, qualitative concessional analysis, interview and surveys. Third part of bachelor thesis is research part, where author analyses clothing stores “Siluets” and “Meta” social networks, describes interviews with company’s communication experts and analyses of the questionnaire of social networks users. Keywords: „Siluets”, „Meta”, clothing stores, marketing, communication, social media, Facebook, Instagram.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48819
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV