Show simple item record

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorPavārniece, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-21T02:01:30Z
dc.date.available2019-12-21T02:01:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73261
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49084
dc.description.abstractDarba autore: Ilona Pavārniece Darba vadītājs: prof. Anna Līduma Darba temats: Paradumu veidošanās 4-5gadīgiem bērniem rotaļnodarbībā pirmsskolā. Darba mērķis: Pētīt teorētiskajos avotos un praksē 4-5gadīgu bērnu paradumu veidošanos rotaļnodarbībā pirmsskolā. Darba saturs: Pirmajā daļā sniegts vispārējs teorētisks ieskats par 4-5 gadus vecu bērnu paradumu veidošanos rotaļnodarbībā. Izstrādāti paradumu kritēriji, rādītāji un to līmeņi. Otrajā daļā veikts pētījums par bērnu paradumu izmaiņām rotaļnodarbībās, veikta pētījuma analīze, un veikts vecāku un skolotāju anketēšanas rezultātu analīzes salīdzinājums ar pētījumā iegūtajiem datiem. Pētījuma problēma: Pirmsskolas vecumā uz paradumu pamata veidojās bērna rakstura iezīmes, jo viņš vēl neizprot tikumiskās normas un jēdzienu būtību, pēc kuriem vadīties savā rīcībā. Paradumi ir drošs pamats bērna vērtīborientācijai, kas dzīvē noteiks viņa pasaules redzējumu. Pirmsskolas skolotāja darbā ir nepieciešamas zināšanas par bērna paradumu veidošanās pēctecību, tādēļ bija svarīgi pētīt 4-5gadīgu bērnu paradumu veidošanos pirmsskolas rotaļnodarbībā. Pētījuma metodes: Teorētiskā metode: literatūras analīze, IZM dokumentu izpēte. Empīriskā metode: novērojumi, anketēšana un datu analīze. Datu statistiskā apstrāde. Darba apjoms: 56 lpp., 2 tabulas, 18 attēli, 43 literatūras avoti, 11 pielikumi. Atsēgvārdi: rotaļnodarbības, paradumu veidošanās, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor of the work: Ilona Pavārniece The study manager: prof. Anna Līduma Title of work: Development of habits for 4-5-year-olds in pre-school playing. Objective of work: to study in theoretical sources and practice the development of 4-5-year-old children's habits in pre-school playing. Content of work: The first part provides a general theoretical insight into the development of 4-5-year-old children's habits in the playroom. Habit criteria, indicators and their levels have been developed In the second part, a study on changes in children's habits in the classroom, an analysis of the study was carried out, and a comparison of the results of testing of parents and teachers was conducted with the data obtained in the study. The problem of the study: In the pre-school age, the characteristics of a child were created on the basis of habits, because he does not yet understand the virtual norms and the nature of the concepts to guide himself. Habits are a safe basis for valuing a child, which will determine his world vision in life. It was important to study the development of 4-5-year-old childhood habits in pre-school playing. Study methods: Theoretical method: analysis of literature, study of documents of Ministry of Education. Empirical method: observation, anketisation and data analysis. Statistical processing of data. Work volume: 56 pages, 2 table, 18 images, 43 literature sources, 11 attachments. Keyword: playing lessons, habits building, pre-school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectrotaļnodarbības
dc.subjectparadumu veidošanās
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrotaļa
dc.subjectspēle
dc.titleParadumu veidošanās 4-5 gadīgiem bērniem rotaļnodarbībā pirmsskolā
dc.title.alternativeDevelopment of habits for 4-5 years olds in pre-school playing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record