Augstākās izglītības internacionalizācija Latvijas Universitātē un tās ietekme uz studentu studiju pieredzi
Author
Bogdana, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Augstākās izglītības internacionalizācija Latvijas Universitātē un tās ietekme uz studentu studiju pieredzi” aktualitāti pamato pieaugošā augstākās izglītības internacionalizācija, kas tiešā veidā ietekmē studentu studiju pieredzi. Lai noskaidrotu studentu attieksmi pret kopīgu studiju īstenošanu Latvijas un ārvalstu studentiem, tika veikta Latvijas Universitātes Latvijas un apmaiņas studentu no ārvalstīm anketēšana, kā rezultātā tika iegūti un analizēti 444 Latvijas Universitātē studējošo Latvijas studentu un 51 ārvalstu studentu aptauju dati. Tika noskaidrots, ka kopīgu studiju īstenošanu, studenti pārsvarā atbalsta. Lielākais šķērslis studentiem ir nepietiekošas angļu valodas zināšanas, kas var traucēt gan studiju kursa apguvē, gan komunikācijā ar ārvalstu studentiem. Darba noslēgumā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi Latvijas Universitātei studiju internacionalizācijas veicināšanai. The relevance of the Master's thesis “Internationalization of Higher Education at the University of Latvia and its Impact on Student Study Experience” is justified by the growing internationalization of higher education, which has a direct impact on students study experience. In order to find out the students' attitude towards the implementation of joint studies with Latvian and foreign students, a questionnaire was conducted at the University of Latvia for Latvian and foreign exchange students, as a result, survey data of 444 Latvian students and 51 foreign students studying at the University of Latvia were obtained and analyzed. It was concluded that students generally support the implementation of joint studies. The biggest obstacle for students is insufficient knowledge of English, which can hinder both the study course and communication with foreign students. Conclusions and suggestions for the University of Latvia to promote internationalization of studies were made.