• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa analīze un pilnveides iespējas

Thumbnail
View/Open
303-73313-Boze_Beate_bb17031.pdf (2.588Mb)
Author
Bože, Beāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba temats ir SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa analīze un pilnveides iespējas. Kvalifikācijas darba mērķis: pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, izpētīt SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa četrus elementus – produktu, cenu, vietu un virzīšanu tirgū, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no četrām nodaļām: 1.“Mārketinga teorētiskie aspekti”, tiek apskatīti un analizēti mārketinga teorija. 2.“SIA “Ervi I” mārketinga vides analīze”, tiek analizēta saimnieciskā darbība un vide uzņēmumā SIA “Ervi I” . 3.“Uzņēmuma SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa raksturojums”, tiek analizēts uzņēmuma SIA “Ervi I” mārketinga komplekss. 4.“SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa pilnveides iespēju izvērtēšana” tiek analizēti aptaujas rezultāti un izklāstītas mārketinga kompleksa pilnveides iespējas. Darba nobeigumā tiek uzskaitīti secinājumi un apkopoti priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošanai uzņēmumā SIA “Ervi I”. Darbs sastāv no 59 lpp., 4 nodaļām un 15 apakšnodaļām, kurās ietvertas 4 tabulas, 27 attēli. Kvalifikācijas darbam ir 37 izmantoti avoti un 2 pielikumi.
 
The subject of the qualification paper is LLC “Ervi I” marketing mix analysis and improvement opportunities. The aim of the qualification paper is to analyze the four elements of the marketing mix of LLC “Ervi I” – product, price, promotion and place. And after that to make conclusions and suggestions for improving the marketing mix. The qualification paper is structured as follows: 1.”Theoretical aspects of marketing”, the literature review and analysis of marketing theory. 2.”Analysis of marketing environment in LLC “Ervi I””, analysis of the company’s marketing environment. 3.”Description of the marketing mix of LLC “Ervi I””, analysis of the company’s marketing mix. 4.”Chances for improvement of SIA “Ervi I” marketing mix”, author describes the results of the survey and ways to improve company’s marketing mix. At the end of the qualification paper author lists the conclusions and summarizes the proposals for improvement of marketing mix in LLC “Ervi I” The qualification paper consists of: 59 pages, 4 sections, 15 subsections with 4 tables, 27 pictures. There are 37 references and 2 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49140
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV