Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošana SIA “Rimi Latvija”
Author
Lībietis, Elvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir “Mārketinga komunikāciajs un to pilnveidošana SIA “RIMI Latvia””. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespēja starptautiska uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. Kvalifikācijas darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskiem atzinumiem par mārketinga komunikāciju, analizēt SIA “RIMI Latvia” mārketinga darbību, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “RIMI Latvia” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Lai precīzāk noteiktu SIA “RIMI Latvia” pilnveidošanas iespējas , jāveic detalizēta uzņēmuma līdzšinējās darbības analīze, izpētot iekšējo vidi, konkurences vidi, uzņēmuma misiju un vīziju, kā arī esošie izvirzītie mērķi. Mērķa sasniegšanai, ir izstrādāti šādi bakalaura darba uzdevumi: •atlasīt zinātnisko literatūru par mārketinga komunikāciju, to piemērojamību uzņēmumu darbībai; •analizēt mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus dažādos literatūras avotos; •raksturot uzņēmumu SIA “RIMI Latvia”; •veikt uzņēmuma SIA “RIMI Latvia” personāla raksturojumu; •analizēt uzņēmuma esošo mārketinga darbību; •veikt patērētāju anketēšanu; •apkopot anketēšanas rezultātus, noteikt uzņēmuma priekšrocības; •veikt SIA “RIMI Latvia” SVID analīzi; •izstrādāt secinājumus, priekšlikumus, veiksmīgai mārketinga komunikāciju veidošanai uzņēmumā SIA “RIMI Latvia”. Darba gaitā iegūtie rezultāti norāda, ka ir visnotaļ iespējams veiksmīgi veidot plašas mārketinga un pārdošanas veicināšanas aktivitātes. Darba apjoms ir 46 lapaspuse. Tajā ir 7 attēli, 5 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 28 vienības. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības The topic of this qualification work thesis is ““RIMI Latvia” Ltd. marketing communications and their improvement”. The purpose of the paper is to show the implementation of marketing communication opportunities for a larger scale business. For successful work development there is a defined goal. The main goal of this qualification work’s thesis is to improve “RIMI Latvia” Ltd. marketing activities, as well as to develop proposals for “RIMI Latvia” Ltd. marketing communication improvements based on theoretical findings of marketing communications. To more precisely define the improvement opportunities for “RIMI Latvia” Ltd., an existing detailed analysis of “RIMI Latvia” Ltd. performance has to be done, as well as an analysis of the micro-environment, competition environment, mission and vision of the company, as well as the existing set-out goals. In order to reach the main goal, the following tasks have been proposed: •selection of scientific literature on marketing communications and their applicability to one’s functionality; •to analyze theoretical aspects of marketing communications in different literature sources; •description of “RIMI Latvia” Ltd.; •clarifying “RIMI Latvia” Ltd. staff, managing personnel; •clarifying “RIMI Latvia” Ltd. existing marketing activities; •perform consumer survey; •conclude survey results, determine “RIMI Latvia” Ltd. advantages; •develop “RIMI Latvia” Ltd. SWOT analysis; •develop conclusions and recommendations for successful creation of marketing in “RIMI Latvia” Ltd. The achieved results during the course of the work show that it is definitely possible and manageable to create both large-scale marketing and sales promotion activities. This qualification work includes 46 pages. Including 7 images, 5 tables. There are 28 amount of sources in the referenced literature’s list. Key words: marketing communication, sales promotion, public relations