Show simple item record

dc.contributor.advisorPabērza, Inese
dc.contributor.authorAusekle, Ance
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-28T02:02:18Z
dc.date.available2019-12-28T02:02:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other73359
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49149
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir Latvijas Universitātes, Tukuma filiāles, studiju programmas – komercdarbības organizācijas 3. kursa studente Ance Ausekle. Kvalifikācijas darba tēma - Uzņēmuma SIA ‘’Tomorrows Trends & Tools’’ mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Autore izvēlējās šo tēmu, lai analizētu ‘’Tomorrows Trends & Tools’’ mārketinga vidi un izpētītu uzņēmuma konkurētspējas iespējas, lai tās uzlabotu. Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt uzņēmuma SIA’’Tomorrows Trends & Tools’’ mārketinga vides instrumentus un pētīt konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Kvalfikācijas darba uzdevumi: izpētīt teoriju par mārketinga vidi konkurētspēju; izpētīt uzņēmuma mārketinga mikrovidi un makrovidi; veikt uzņēmuma mārketinga darbību un pasākumu izpēti; novērtēt un raksturot konkurentu darbību un ietekmi; izvērtēt konkurētspēju uzņēmumā; Pētījumu metodes: Teorētiskā pētījumu metode – literatūras avotu analīze; empīriskā metode – datu vākšana, novērošana, dokumentu pētīšana un situāciju analīze; datu apstrādes metode – tabulas, attēli; loģiski konstruktīvā metode – secinājumi un priekšlikumu izstrādāšana. Kvalifikācijas darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta teorija par mārketinga vidi un konkurētspēju, kā arī mārketinga mikrovides un makrovides ietekmējošajiem faktoriem. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta uzņēmuma SIA ‘’Tomorrows Trends &Tools’’ analīze – darba organizācija un tās struktūra, uzņēmuma aptvertie tirgus segmenti, produktu politika un uzņēmuma atrašanās vieta. Trešā nodaļa ir par uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanu un mārketinga vides pilnveidošanu. Kvalifikācijas darba pilnais apjoms ir 43 lappuses, 3 nodaļas un 8 apakšnodaļas, 2 tabulas. 19 attēli, 1 pielikums un 34 literatūras avoti. Atslēgvārdi: mārketinga vide, konkurētspēja, mikrovide, makrovide.
dc.description.abstractThe author of the qualification work is Ance Ausekle, student of the University of Latvia, study programme – Business Organisation, Course 3. Qualification Work Topic - Analysis of the marketing environment and competitiveness opportunities for “Tomorrows Trends & Tools”. The author chose this topic to analyze the marketing environment for Tomorrows Trends & Tools and explore the company's competitiveness capabilities to improve them. The purpose of the qualification job: analyse the marketing environment tools of ‘’Tomorrows Trends & Tools’’, and to explore ways of improving competitiveness. Qualifier job tasks: study the theory of the competitiveness of the marketing environment; explore the micro-environment and macro-environment of the company's marketing activities and activities; evaluate and describe the performance and impact of competitors; assess the competitiveness of the company; Study methods: A theoretical study method – analysis of sources of literature; empirical method – data collection, observation, study of documents and analysis of situations; data processing method – tables, images; logically constructive method – conclusions and proposals. The qualification work consists of 3 chapters. The first chapter describes the theory of marketing environment and competitiveness, as well as the factors influencing marketing microenvironment and macro-environment. The second chapter describes the analysis of “Tomorrows Trends & Tools”, the work organisation and its structure, the market segments covered by the company, product policy and company location. The third chapter is about improving the company's competitiveness and improving the marketing environment. The full size of the qualification work is 43 pages, 3 chapters and 8 subsections, 2 tables. 19 pictures, 1 annex and 34 sources of literature. Keywords: marketing environment, competitiveness, micro-environment, macro-environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectmārketinga vide
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectmikrovide
dc.subjectmakrovide
dc.titleUzņēmuma SIA “Tomorrows Trends & Tools” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas.
dc.title.alternativeCompany’s LTD “Tomorrow's Trends & Tools” marketing environment analysis and competitiveness improvement opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record