Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorRēze, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:02:25Z
dc.date.available2019-12-31T02:02:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other73162
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49175
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Pedagogu un skolēnu komunikācija pedagoģiskajā procesā sākumskolā”. Autors: Ilze Rēze Mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt skolēnu un pedagogu komunikācijas veicinošos faktorus sākumskolas pedagoģiskajā procesā. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek analizēti dažādi literatūras un informācijas avoti par komunikāciju, sniegts sākumskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums gan vispārīgs, gan pētāmās problēmas sakarā, raksturota skolotāja loma pedagoģiskajā procesā un komunikācijā ar skolēniem. Empīriskajā daļā aprakstīts kā tika pārbaudīta izvirzītā hipotēze un veikts pētījums par realitāti - komunikāciju sākumskolā skolotāju un skolēnu starpā. Tika veikta skolotāju intervēšana un rakstveida aptauja, skolēnu rakstveida aptauja. Bakalaura darba apjoms ir 49 lapaspuses, darbā ietilpst 20 attēli, 3 pielikumi. Darbā izmantoti 32 literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor Paper: “Communication between a teacher and a pupil in pedagogical process in primary school”. Author: Ilze Rēze. The aim: analyse theory and test in practice the factors stimulating communication in the pegagogical process in primary school. The paper consists of two parts. Teoretical part analyses different literature and information sources on communication, characteristics of children at praimaru school age- both general and in connection with the research topic.The part also analyses a teacher’s role in pedagogical process and communication with pupils. The empirical part describes how the stated hipothesis was tested and done research about the real situation- communication among teachers and pupils in primary school. Teachers were interviewed and they were given a survey. Survey was given to pupils, too. Bachelor Paper cosists of 49 pages, 20 pictures, 3 appendixes. 32 literature and information sources used in the researh.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectkomunikācija sākumskolā
dc.subjectskolēns - skolotājs
dc.subjectsākumskolas skolēns
dc.subjectskola 2030
dc.titlePedagogu un skolēnu komunikācija pedagoģiskajā procesā sākumskolā
dc.title.alternativeCommunication between teacher and a pupil in pedagogical process in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record