Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligita
dc.contributor.authorSprice, Ineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:02:36Z
dc.date.available2019-12-31T02:02:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other73172
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49180
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Ineta Sprice Bakalaura darba nosaukums: 3 – 4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās ar dziedāšanu Bakalaura darba mērķis: Teorētiski analizēt un empīriski noteikt trīsgadīgu un četrgadīgu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanas iespējas rotaļās ar dziedāšanu. Pirmajā nodaļā tiek sniegts saskarsmes vispārējs raksturojums, uzmanība tiek pievērsta vidējam pirmskolas vecumam - bērnu vispārējai attīstībai, pētot un analizējot personības, sociālās, psihiskās attīstības posmus. Otrajā nodaļā tiek pētīta rotaļa – tās raksturojums un ietekme uz bērna attīstību. Tiek analizēts rotaļas jēdziens un funkcijas psihologu un pedagogu skatījumā. Trešajā nodaļā tiek veikta praktiskā izpēte, kā ar rotaļu ar dziedāšanu palīdzību var veicināt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju attīstību. Pētījuma laikā tika izvirzīta un pārbaudīta hipotēze, ka 3 – 4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes tiks sekmētas, ja •bērni prot atšķirt pamatemocijas; •bērniem ir iespēja patstāvīgi darboties; •bērniem ir iespēja savstarpēji līdzdarboties. Bakalaura darba apjoms: 58 lpp., 6 attēli, 2 tabulas, 95 izmantotās literatūras skaits, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: pedagoģija, pirmsskolas izglītība, rotaļas ar dziedāšanu, saskarsme, 3 - 4 gadīgi bērni.
dc.description.abstractAuthor of the work: Ineta Sprice The subject of the bachelor's paper: Promoting the communication skills of 3 – 4 years old children in singing games. The aim of the graduation thesis: To theoretically investigate and substantiate the possibilities of promoting the communication skills of 3 – 4 years old preschoolers in singing games. The first chapter deals with the concept of communication and communication skills - particular attention is paid to the average pre-school age - the general development of children, studying and analysing the stages of personality, social and psychic development. The second chapter deals with the play - its characterization and influence on the child's development of social and cooperative skills. In the third chapter, a practical study was made of singing games development of communication skills for middle-aged pre-school children. The hypothesis has been proven, that the communication skills of 3 – 4 years old children will be successfully promoted, if •they can separate between basic emotions; •they have the opportunity to work independently; •they have the opportunity to interact with each other. Bachelor work consists of 58 pages, 6 images, 2 tables, 5 annexes, were used 95 sources of information. Keywords: pedagogy, pre-school education, games with singing, communication, 3 - 4 years old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.subjectrotaļas ar dziedāšanu
dc.subjectsaskarsme
dc.subject3 – 4 gadīgi bērni
dc.title3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana rotaļās ar dziedāšanu
dc.title.alternativePromoting the communication skills of 3-4 years old children in singing games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record