Show simple item record

dc.contributor.advisorSkribanovska, Zane
dc.contributor.authorPauniņa, Margarita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:02:46Z
dc.date.available2019-12-31T02:02:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73182
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49189
dc.description.abstractBakalaura darba temats: “Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana bērniem vecumā no 2 – 4 gadiem pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autore: Margarita Pauniņa. Darba vadītājs: Zane Skribanovska. Pētījuma objekts: Pašapkalpošanās pedagoģiskajā procesā. Pētījuma priekšmets: Bērna pašapkalpošanās prasmju pilnveidošana. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt pašapkalpošanās prasmju pilnveides iespējas bērniem vecumā no 2 gadi – 4 gadi, izmantojot dažādus pedagoģisku darba paņēmienus. Pētījuma hipotēze: Bērnu pašapkalpošanās prasmes pilnveidosies, ja pieaugušie pedagoģiski pamatoti izmantos dažādus pedagoģiskus darba paņēmienus. Darbs sastāv no teorētiskās daļas un pētījuma, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un citu avotu saraksta, pielikumiem. Teorētiskajā daļā tiek pētīta un analizēta literatūra un citi informācijas avoti par 2 – 4 gadīgu bērnu pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu, pieaugušo nozīmi bērnu pozitīvas attieksmes un darbības sekmēšanā pašapkalpošanās procesā. Tiek apkopoti dažādi pedagoģiskie paņēmieni kā pašapkalpošanās veicināšanas līdzekļi. Darba praktiskajā daļā tiek raksturotas katra bērna pašapkalpošanās prasmes un attieksme. Tiek pilnveidotas bērnu zināšanas par pašapkalpošanās prasmēm, izmantojot dažādus pedagoģiskos paņēmienus. Nobeigumā tiek veikta matemātisko datu apkopošana un analīze. Atslēgas vārdi: Pašapkalpošanās prasmes, sekmēšana, rotaļas, vingrinājumi, pirmsskola. Bakalaura darba apjoms: 93 lappuses, 11 attēli, 14 tabulas, izmantoti 72 literatūras un citi avoti, 10 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor paper topic: “Making a good progress on self – services skills for two – four years old children in pre – school educational institutions.” The author of the work: Margarita Paunina. The supervisor of the work: Zane Skribanovska. The object of the research: Self – service in pedagogical process. The subject of the research: Developing cildren’s self – service skills. The aim of the research: To find out theoretically and practically the possibilities of development of self – service skills for children aged 2 – 4 by using versatile pedagogical techniques. The hypothesis of the research: Children’s self – service skills will develop better if adults pedagogically soundly use different teaching techniques. Work consists of theoretical part and research, conclusions, propositions, list of used literature and other sources, attachments. In the theoretical part literature and other information sources about 2 – 4 year – old – children’s pedagogically psychological characteristics, the significance of adults in promotion of children’s positive attitude and action in process of self – service is being researched and analysed. Versatile pedagogical techniques as promoting self – service means are being compiled. In the practical part of the work are caharacterised each childs self – service skills and attitude. Childrens’ knowledge of self – service skills are developed by using versatile pedagogical techniques. In the conclusion mathematical data compilation and analyses is carried out. Key words: self – service skills, promoting, games, exercises, pre – school. Volume of the bachelor paper: 93 pages, 11 pictures, 14 tables, 72 literature and other sources used, 10 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPašapkalpošanās prasmes
dc.subjectSekmēšana
dc.subjectRotaļas
dc.subjectVingrinājumi
dc.subjectPirmsskola
dc.titlePašapkalpošanās prasmju sekmēšana bērniem vecumā no 2 - 4 gadiem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeMaking a good progress on self-services skills for two - four years old children in pre - school educational institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record