Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorLāce, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:02:47Z
dc.date.available2019-12-31T02:02:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73186
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49190
dc.description.abstractDarba autors: Simona Lāce Darba temats: Satiksmes noteikumu ievērošanas prasmju pilnveide vidējā pirmsskolas vecuma bērniem pārgājienos Pētījuma mērķis: Pētīt satiksmes noteikumu ievērošanas prasmju pilnveidi vidējā pirmsskolas vecuma bērniem pārgājienos Darba teorētiskā daļa: Tiek pētītas dažādu psihologu, pedagogu atziņas par bērnu konkrētā vecumposma attīstības likumsakarībām. Aktualitāte pamatota Ministru kabineta noteikumos, dokumentā Skola 2030, ka satiksmes noteikumu prasmes nodrošina bērnu drošību uz ielas. Darba empīriskajā daļa: tiek plānota pētījuma gaita, pamatotas izvēlētās metodes. Izstrādāti kritēriji un rādītājii, tiek analizētas bērnu zināšanas par satiksmes noteikumiem, noskaidroti pētāmās grupas bērnu satikasmes noteikumu prasmju apguves ieteknējošie faktori, organizēts pētījums ar mērķi noskaidrot reālo situāciju un pēc izmēģinājuma darbības konstatēt prasmju pilnveidi. Pētījuma beigās: tiek veikts rezultātu apkopojums, analīze un izstrādāti ieteikumi pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogiem. Bakalaura darbs sastāv: 50 lapaspusēm tajā ir 11 attēli, 2 tabulas, 55 literatūras avoti, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: satiksmes noteikumi, vidējās pirmsskolas vecums, pārgājieni, pedagoģiskā izmēģinājum darbība.
dc.description.abstractAuthor: Simona Lāce Subject: Improvement of traffic rulles enforcment skills for average pre-school age children’s walks. Research task: analyze and study average pre-school age children enforcment skills of traffic rulles improvement when childrens walk. Theoretical part of the work: description of various psychologists and educators characteristic of children age. Reviewed guidelines and regulation of the Cabinet of Ministers, as well as the conditions of different educators and psychologists, which traffic rules should be taught to pre-school children. In order to find out what pedagogical methods would promote children's knowledge, are review psychologists and teachers opinions. Practical part of work: the course of the research is planned and the characteristics of the chosen methods are considered. Criteria were developed to analyze children's knowledge of traffic regulations. There are described study group of children charasteristics in research, practical action is taken for the purpose of conversations and using information technology. At the end of work: summary and analysis of results and recommendations for teachers. Bachelor’s work consists of 50 pgs., 11 fig., 2., tables, bibliography 55 titles in Latvian, Russian and English languages. Keywords: traffic rules, regulations, average pre-school age, pedagogical process.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSatiksmes noteikumi
dc.subjectVidejās pirmsskolas vecums
dc.subjectPārgājieni
dc.subjectPedagoģiskā izmēģinājuma darbība
dc.titleSatiksmes noteikumu ievērošanas prasmju pilnveide vidējā pirmsskolas vecuma bērniem pārgājienos
dc.title.alternativeDeveloping traffic enforcement skills for middle-aged preschoolers in hiking
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record