Pamatkustību apguve kustību rotaļās (trīsgadīgs bērns)
Author
Vašile, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Bula-Biteniece, Inta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats: Pamatkustību apguve kustību rotaļās (trīsgadīgs bērns) Darba autore: Sanita Vašile Darba vadītāja: Dr.paed. Inta Bula - Biteniece Mērķis: Kustību rotaļu kopuma izveide trīs gadu veciem bērniem pamatkustību apguvei. Darba apjoms: 54 lappuses,tai skaitā 37 izmantotās literatūras un avotu saraksts, 3 tabulas, 12 attēli, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: pamatkustības, kustību rotaļas, pirmskola, trīsgadīgs bērns. Darbs sastāv no divām daļām: Darba 1.daļā tiek apskatītas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par pamatkustībām, šī daļa sastāv no trīs apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā tiek aprakstīts pamatkustību termini un to skaidrojums Otrajā apakšnodaļā ir aprakstīts trīsgadīga bērna pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums. Trešajā apakšnodaļā ir aprakstītas kustību rotaļu nozīme bērna attīstībā. Darba 2.daļā tiek veikts pedagoģiskais pētījums par kustību rotaļu kopuma izveidi trīsgadīgiem bērniem pamatkustību apguvei.Šī daļa sastāv no četrām apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā tiek izstrādāts pētījuma plāns. Otrajā apakšnodaļā veikts bērnu pamatkustību novērojums. Trešajā apakšnodaļā piemeklētas kustību rotaļas, kas sekmēs pamatkustības. Ceturtajā apakšnodaļā veikta pamatkustību apguves dinamika. Pēc veiktā pedagoģiskā pētījuma, Hipotēze apstiprinās, pamatkustību apguve kustību rotaļās noritēs veiksmīgāk, ja •Pirmskolas pedagogs pielietos daudzveidīgas rotaļas. •Bērni aktīvi iesaistīsies rotaļās. Bachelor Thesis topic: Learning of basic movements in games of motion ( three year old child) Author: Sanita Vasile Supervisor: Dr.paed. Inta Bula - Biteniece Objective: Development of a set of motion games for a three year old child for learning of basic movements. Work Volume: 54 pages, including the 37 list of literature and sources, 3 Tables, 12 images, 2 attachments. Keywords: basic movements, motion games, preschool, three year old child. The work consists of two parts: Part 1 examines the insights of pedagogy and psychology scientists about basic movements. This part consists of three subdivisions. The first subsection describes the terms of basic movement and their explanation. The second subsection describes a three-year old child's pedagogical and psychological characteristics. The third subsection describes the importance of motion play in the child's development. Part two of the thesis carries out a pedagogical study on the creation of a set of movement game/toys? for three year old children to master the basic movements. This part consists of four subdivisions. In the first subsection a research plan is developed. In the second subsection we observe the basic movements of children. The third subsection deals with movement games that will facilitate basic movements. The fourth subsection deals with the dynamics of mastering basic motions. After conducting a pedagogical study the hypothesis will confirm that the mastering of basic movement games will be more successful if: ●If the preschool teacher will use a variety of games ●If children will actively join the games