Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorLavrinoviča, Gunta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:00Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73208
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49204
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – “Literārie darbi emocionālās atsaucības sekmēšanai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem”. Pētījuma mērķis – pētīt literāro darbu ietekmi emocionālās atsaucības sekmēšanai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījums sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. 1.Teorētiskajā daļā –analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par emocijām, sniegts emociju vispārīgs raksturojums, analizēta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālā atsaucība, apkopots bērnu literatūras vispārīgs raksturojums un atklāta literāro darbu nozīme emocionālās atsaucības sekmēšanā. 2. Empīriskajā daļā – aprakstīts empīriskais pētījums, kurā, izmantojot vairākas empīriskās pētīšanas metodes, atklātas literāro darbu izmantošanas iespējas vecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanā. Iegūtie rezultāti ir analizēti, apkopoti un atspoguļoti tabulās un diagrammās. Pētījuma gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka literārie darbi sekmē bērnu emocionālās atsaucības veidošanos, ja: •tie atbilst bērnu interesēm, vēlmēm un pieredzei; •tiek radīta pozitīva emocionāla pedagoģiskā vide; •pedagogs atbalsta bērnu emociju izpausmes. Bakalaura darba struktūra: ievads, divas nodaļas, 3 tabulas, 25 attēli, secinājumi, ieteikumi, 3 pielikumi, 58 izmantotās literatūras un informācijas avoti (9 svešvalodā). Darba apjoms – 76 lpp.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's paper – “Literary works for the development of emotional responsiveness of older preschool-age children”. The aim of the paper is to research the effect of literary works on the development of emotional responsiveness of older preschool-age children. The study consists of a theoretical and an empirical part. 1.Theoretical part – analysis of pedagogical and psychological literature on emotions, general characterization of emotions, analysis of older preschool-age children's responsiveness, summary of general characterization of children's literature and identification of literary works' importance for the development of emotional responsiveness. 2.Empirical part – description of empirical research, in which, applying several empirical research methods, the possibilities of use of literary works for the development of emotional responsiveness of older preschool-age children are revealed. The obtained results are analysed, summarized and reflected in tables and diagrams. In the course of the research, the set-out hypothesis that literary works stimulate the development of children's emotional responsiveness, if •they coincide with children’s interests, wishes and experience; •a positive emotional pedagogical environment is created; •a pedagogue supports the expression of a child's emotions, has been confirmed. The structure of the bachelor's paper: introduction, two sections, 3 tables, 25 figures, conclusions, recommendations, 3 annexes, 58 literature and information sources applied (9 in a foreign language). The volume of the paper – 76 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectemocijas
dc.subjectemocionālā atsaucība
dc.subjectliterārie darbi
dc.subjectvecākā pirmsskolas vecuma bērni
dc.titleLiterārie darbi emocionālās atsaucības sekmēšanai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativeThe literary works for promotion of emotional responsiveness to The older children of The pre-school ages
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record