6-7 gadīgu bērnu stastītprasmes attīstība āra rotaļnodarbībās
Author
Ševčenko, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ieriķe, Anita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Inese Ševčenko Darba tēma: 6 – 7 gadīgu bērnu stāstītprasmes attīstība āra rotaļnodarbībās. Darba vadītāja: Mg. paed Anita Ieriķe Darba saturs: 51 lpp, 3 tabulas, 9 attēli, 35 literārie avoti Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt stāstītprasmes attīstību āra rotaļnodarbībās 6 – 7 gadīgiem bērniem. Pētījuma hipotēze: āra rotaļnodarbības veicina bērnu stāstītprasmes attīstību. Pētījuma teorētiskajā daļā autore analizē un apraksta bērna attīstību īpatnību raksturojumu (fizisko , psihisko), kā arī filozofiskos un zinātniskos priekšstatus par āra rotaļnodarbību nozīmi bērna stāstītprasmes attīstībai. Pētījuma praktiskajā daļā autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību pirmsskolas izglītības iestādē, balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām. Pētījuma noslēgumā autore izdara secinājumus. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti tabulās un attēlos. Atslēgas vārdi: āra nodarbības, daba, stāstītprasmes attīstība. Author: Inese Ševčenko Theme: Speech development of 6 – 7 year old children and its promotion in outdoor classes Supervisor: Mg. paed Anita Ieriķe Content of work: 51 pages, 3 tables, 9 figures, 35 literary sources. Aim of the study: To study theoretically and practically the development of storytelling skills in outdoor play children aged 6 – 7. Research hypothesis: Outdoor play promotes children’s storytelling. In the theoretical part of the study, the author analyzes and describes the characteristics of the child’s developmental features (physical, psychic), as well as the philosophical and scientific notions of the importance of outdoor play in the child’s narrative development. In the practical part of the research, the author describes her research – practical activities in the pre – school educational institution, based on the findings of the theoritical part. At the end of the study, the author draws conclusions. The results of the study are summarized in tables and figures. Keywords: outdoor classes, nature, storytelling.