2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana M.Montesori pieejā
Author
Minčenoka, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana M.Montesori pieejā”. Veicot šo pētījumu, mērķis ir, teorētiski izzināt un praktiski izspēlīt saskarsmes prasmju veicināšanu izmantojot Montesori pieeju. Bakalaura darbā tiek atspoguļota bērnu saskarsmes prasmju veicināšana. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļa ir izzināti un pētīti dažādu psiholoģijas un pedagoģijas pētījumi, kā arī analizēta zinātniskā literatūra. Empīriskajā pētījumā ir izstrādāti bērnu saskarsmes prasmju izvērtēšanas kritēriji, piedāvātas rotaļas. Darba atslēgvārdi ir: saskarsme, prasme, veicināšana. Secināts, ka Montesori pieeja ir process, kurā bērns apgūst saskarsmes prasmes, sociālo pieredzi, iekšējo pasauli, emocionālo attīstību. The topic of the Bachelor's Thesis is "Promotion of Communication Skills of 2-3-yearolds in M. Montessori Approach". The purpose of this study is to explore theoretically and practice the promotion of communication skills using Montessori materials. The Promotion of children's communication skills is reflected in the Bachelor's thesis. The work consists of two parts - theoretical and empirical research. In the theoretical part are researched various psychological and pedagogical issues, as well as analyzed scientific literature. In the empirical part are worked out criteria for the assessment of children's communication skills and games are offered. The keywords of the work are: communication, skill, promotion. It is concluded that the Montessori approach is the process by which a child learns communication skills, social experiences, the inner world, emotional development.