Rotaļa matemātisko priekšstatu sekmētāja 5-6 gadus veciem bērniem
Author
Bērziņa-Mironoviča, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Rotaļa matemātisko priekšstatu sekmētāja 5-6 gadus veciem bērniem. Darba autors: Elīna Bērziņa – Mironoviča. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. Dagnija Vigule. Darba saturs: 45.lpp., 3 tabulas, 22 attēli, analizēti 29 literatūras avoti, pievienots 1 pielikums. Darba mērķis: Teorētiski analizēt zinātnisko literatūru un praktiski pētīt 5-6 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšanu rotaļās. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz autoru atziņām (Lieģeniece D, Dzinetere D., Stangaine I, Elkoņins, Vigotskis Ļ. Montesori M., Ukstiņa R.) par 5 – 6 gadu vecu bērnu attīstību un rotaļas nozīmi matemātisko priekšstatu sekmēšanā. Pētījuma jautājums. Kā izmantot rotaļu, lai bērns sekmīgāk apgūst matemātiskos priekšstatus? Atslēgvārdi: Matemātiskie priekšstati, rotaļa, 5- 6 gadus vecu bērnu attīstība. Title of the thesis: Play that promote mathematical thinking and learning for 5-6 years old. Author of the thesis: Elīna Bērziņa – Mironoviča. Scientific research advisor: Dr.paed. Dagnija Vigule. Scope of the thesis: 45 pages, 3 tables, 22 figures, 29 sources of literature were analysed and 1 appendix added. The aim of this work : In theory to analyse the scientific literature and in practice to do a research on how to promote mathematical ideas for 5-6 years old children through play. The theoretical part of the research is based on the authors' opinions (Lieģeniece D, Dzinetere D., Stangaine I, Elkonin, Vigotsky L. Montessori M., Ukstiņa R.) on the development of children aged 5-6 years and the importance of play in the promotion of mathematical ideas. Research question: How to use a play to help to child more successfully learn mathematical concepts? Keywords: Mathematical notions, play, 5-6 year old children development.