Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu skaitīšanas prasmju pilnveide mācību jomu centros
Author
Patkovska, Ketija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sīle, Maruta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu skaitīšanas prasmju pilnveide mācību jomu centros” autore ir Ketija Patkovska. Kvalifikācijas darba mērķis – pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu skaitīšanas prasmju pilnveidi mācību jomu centros. Pētījuma teorētiskajā daļā analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par skaitīšanas prasmju pilnveidi, vidējā pirmsskolas vecuma bērnu skaitīšanas prasmēm un par to pilnveidi mācību jomu centros. Empīriskajā daļā pētītas vidējā pirmsskolas vecuma bērnu skaitīšanas prasmes, analizētas tās un veidotas skaitīšanas spēles, kuras tika iekļautas visā dienas ritā, lai uzlabotu bērnu skaitītprasmi. Analizējot bērnu skaitīšanas prasmju pilnveidi, pēc kvalifikācijas darba autores kritērijiem pētījuma beigās apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka vidējā pirmsskolas vecuma bērnu skaitīšanas prasmju pilnveide mācību jomu centros būs sekmīga, ja tiks ņemtas vērā bērnu vecumposmam atbilstošas spēles, bērna individuālās attīstības īpatnības un bērna iepriekšējā dzīves pieredze. Darba lapaspušu skaits – 48 lpp Attēlu, tabulu skaits – 13 Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits – 30, to skaitā svešvalodā - 5 Pielikumu skaits – 4 Atslēgas vārdi – mācību jomu centri, spēle, skaitīšanas prasmju pilnveide, vidējā pirmsskolas vecuma bērni, matemātika. Qualification work "Average preschool age children`s counting skills optimization in teaching centers" author Ketija Patkovska. The aim of qualification work - research average preschool age children`s counting skills optimization in teaching centers. Study theoretical part analyzed pedagogy and psychology scientists quotes about counting skills optimization, average preschool age children`s counting skills and how to optimizate that in teaching centers. Empirical part researched average preschool age children`s counting skills, analyzed them and created counting games, which are included in all day activities, to improve children`s counting skills. By analyzing children`s counting skills optimization, after qualification work author criteria on study end confirmed nominated hypothesis, that average preschool age children`s counting skills optimization in teaching centers will be successful if you consider children`s age relevant games, children individual developmental features and previous life experience. Number of pages – 48 lpp Number of pictures and tables – 13 Number of bibliographic list – 30, including in a foreign language – 5 number of attachments – 4 Key words – teaching centers, game, counting skills optimization, average preschool age children`s, math.