Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorAndersone, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:21Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73293
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49236
dc.description.abstractDarba autore: Anete Andersone Bakalaura darba tēma: Bērnu pašapziņas attīstība un pilnveide pētnieciskajā darbībā Studiju programma: “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs” Darba zinātniskā vadītāja: Rasma Purmale, Mg. paed. Darba mērķis: Pētīt un analizēt teorētiskās atziņas par bērnu pašapziņas attīstības pilnveidi pētnieciskajā darbībā. Darba uzdevumi: 1. Pētīt un analizēt teorētisko literatūru un citus informācijas avotus par pašapziņu, tās attīstības ietekmējošiem faktoriem; 2. Pētīt un analizēt par 4-5 gadīgu bērnu attīstību pētāmā temata aspektā; 3. Veikt pedagogu un vecāku anketēšanu, analizēt iegūtos rezultātus; 4. Veikt pedagoģisko darbību, pašapziņas sekmēšanai pētnieciskajā darbībā, secināt. Darbs sastāv no: 2 nodaļām un 7 apakšnodaļām, secinājumiem Tā pirmajā nodaļā: Teorētiskā daļa, literatūras salīdzinošā analīze Otrajā nodaļā: Praktiski pētnieciskā daļa, bērnu novērošana, pedagogu, vecāku anketēšana Darba rezultātā: Izanalizēta pašapziņas attīstība pētnieciskajā darbībā to sekmēšana pirmsskolā Darba saturs: Bakalaura darbs izstrādāts, lai noskaidrotu vai pašapziņas attīstība un pilnveide pētnieciskajā darbība būs sekmīga, ja ģimenē un pirmsskolā tiks nodrošināti apstākļi tās sekmēšanai Darba apjoms:69 lpp. 44 bibliogrāfiskie rādītāji, 4 pielikumi Atslēgas vārdi:Pašapziņa, pirmsskola, pētnieciskā darbība, sekmēšana, attīstība
dc.description.abstractAuthor: Anete Andersone Bachelor’s research subject: The development and impovement of children’s self-confidence in the process of research Research programmed: “Preschool and elementary school teacher” Scientific leader of the research: Mg. paed. Rasma Purmale The aim of the research: Research and analyze theoretical knowledge about self-confidence factors affecting it’s development The tasks of the research: 1.Research and analyze theoretical literature about self-confidence factors affecting it’s development 2.Research and analyze 4-5year old children’s development in the aspect of the research 3.To conduct questionnaires for teachers and parents, to analyze the results 4.To carry out pedagogical activities, to promote self-confidence in research, to conclude Contents: The research consists of 2 divisions and 7sub-divisions, conclusions In first division: Theory-based research, analayze theoretical literature Second division: Practical research, observation of children, quesionnaires of teachers, parents Results: Having analyzed the development and impovement of children’s self-confidence in the process of research their promotion at preschool. The aim of the research: The aim of the research is to find out whether the development and impovement of chilren’s self-confidence in the process of research will be successful if the family and pre-school provide the conditions to promote it. Volume: 69 pages, 44 bibliography indexes, 4 appendices Keywords: Self-confidence, preschool, research activity, promotion, development
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpašapziņa
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectpētnieciskā darbība
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectattīstība
dc.titleBērnu pašapziņas attīstība un pilnveide pētnieciskajā darbībā
dc.title.alternativeThe development and improvement of childrens self-confidence in the process of research
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record