Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorAndersone, Inita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:26Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73307
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49244
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore – Inita Andersone. Kvalifikācijas darba tēma ir “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanās lomu rotaļās”. Darba mērķis ir teorijā un praksē atklāt emocionālās atsaucības veidošanos vecākā vecuma bērniem rotaļā. Darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā 1. nodaļā tiek analizēta emociju un jūtu būtība emocionālā atsaucībā no dažādu psihologu un pedagogu teorētiskām atziņām. Darbā tiek atklāti vecākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums un pētāmās problēmas redzējums kā arī emocionālās atsaucības attīstība, izzinot rotaļu ietekmi uz vecākā vecuma pirmsskolas bērnu emocionālās atsaucības veidošanos. Darbā tiek noskaidrots kā rotaļa ietekmē bērna emocionālās atsaucības attīstīšanu un tās sekmēšanu. Nodaļā tiek analizēti šādi autori: A. Līduma, D. Lieģeniece, D. Golumens, A. D. Koseļeva, Ja. Z. Neverovč, Izdar, V. Reņģe, N. D. Kleveņec, I. Nazarova, V. S. Verbovskaja, A. Špona, Z. Čehlova, A. V. Zaporožec. Empīriskā daļā, 2. nodaļā tika veikts pētījums par emocionālās atsaucības veidošanās iespējām rotaļu procesā vecākā vecuma pirmsskolas bērniem. Uzsākot pētījumu autore izvērtēja katra bērna emocionālās atsaucības izpausmes un izvērtēja bērnu panākumus pirms un pēc pētījuma. Darba struktūra: anotācija latviešu valodā, anotācija angļu valodā, ievads, divas daļas, secinājumi, literatūras avotu saraksts, pielikums. Darba apjoms –89 lpp., tabulas - 8, attēli- 12, pielikumi – 22.
dc.description.abstractQualification work by Inita Andersone. Qualification work theme “The role-play games for the development of emotional responsiveness in older pre-schoolers”. Purpose of the work is to discover the development of emotional responsiveness in the role-playing games for the pre-schoolers in theory and practice. The work consists of two parts- theoretical and empirical parts. Chapter 1- Theoretical part is being analysed the nature of emotions and the essence of feelings in the emotional responsiveness from the theoretical findings of various psychologists and educators. The work discovers the characterization of the psychic development of older preschool children, and the vision of the problem as well as development of emotional responsiveness by exploring the impact of the game on the development of emotional responsiveness in older preschool children. In the work is clarified how game influences the development of the child’s emotional responsiveness. The following authors are analysed in this chapter: A. Liduma, D. Liegeniece, D. Golumens, A.D. Koseleva, Ja.Z. Neverovc, Izdar, V. Renge, N.D. Klevenec, I. Nazarova, V.S. Verbovskaja, A. Spona, Z. Cehova, A.V. Zaporozec. Chapter 2 – Empirical part conducted research about possibility of development emotional responsiveness in the process of the game for older preschool children. At the beginning of the research, author assessed the emotional responsiveness of each child and assessed the children’s success before and after research. Structure of the work: annotation in Latvian, annotation in English, introduction, two parts, conclusion, list of literature source, attachments. Capacity of the work-89 p., tables- 8, pictures- 12 , attachments- 22.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectemocijas
dc.subjectemocionālā atsaucība
dc.subjectvecākā vecuma pirmsskolas bērns
dc.subjectlomu rotaļa
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanās lomu rotaļās
dc.title.alternativeThe role-playing games for the development of emotional responsiveness in older preshoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record